ISTRAŽIVANJA

Za dječije zanovijetanje krive su reklame

Stručnjaci predlažu razgovor sa mališanom kao dugoročno najbolji način da se pozabavite ovom pojavom

Zanovjetanje se smanjuje kako dijete zađe u tinejdžerske godine. Ilustracija

Bebe i mame

24.2.2020

Ovo možda i neće biti preveliko iznenađenje većini majki, ali sada imamo i naučni dokaz koji potvrđuje kako je zanovijetanje djece direktno povezano s njihovom izloženošću reklamama, koje svakodnevno gledaju. 

Prema autorici studije Dini Borzekovski (Borzekowski), profesorici na Fakultetu "John Hopkins", zanovijetanje za proizvodima koji se najviše reklamiraju, dolazi do svog vrhunca u dobi od 10 i 11 godina, kada djeca i najviše gledaju televiziju, a smanjuje se kako dijete zađe u tinejdžerske godine.

Stručnjaci predlažu razgovor sa mališanom kao dugoročno najbolji način da se pozabavite ovom pojavom.


Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.