Dvodnevni seminar za profesore njemačkog jezika i različite radionice o programu stručnog usavršavanja za učitelje i nastavnike njemačkoj jezika održan je na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Mostaru.
Učesnici seminara su kroz predavanja i radionice upoznali nove metode u oblasti podučavanja njemačkog jezika.
Voditeljica seminara, autorica brojnih udžbenika za učenje i podučavanje njemačkog jezika profesorica Doroti Tomes (Dorothe Thommes) naglasila je važnost učenja kroz igru, saopćeno je s mostarskog Filozofskog fakulteta.
U okviru plana stručnih usavršavanja Zavoda za školstvo, u saradnji s Filozofskim fakultetom SUM-a, održano je stručno usavršavanje za učitelje i nastavnike njemačkog jezika HNK, koje je vodila dr. sc. Magdalena Ramljak.
O praktičnom načinu vrednovanja znanja govorila je dr. sc. Darija Glibić ispred BHDLV (Udruženje nastavnika njemačkog jezika Bosne i Hercegovine), a radionicu na temu „Napredak procesa učenja“ održala je Angela Bernadić ispred Goethe instituta Bosne i Hercegovine.
- Samo motiviran nastavnik može aktivno učestvovati u pozitivnim promjenama i poboljšanjima unutar svoje učionice, pa i cjelokupnog društva - kazala je Ramljak.
Prema njenim riječima, kvalitetan odgojno-obrazovni proces moguć je jedino uz educirane i kompetentne nastavnike.
Filozofski fakultet zajedno sa svojim partnerima, Zavodom za školstvo Mostar, Udruženjem nastavnika njemačkog jezika BiH te Goethe institutom i drugim relevantnim institucijama koje su vezane za njemački i njemačko govorno područje, u sljedećem razdoblju planira niz događaja vezanih za njemački jezik.
Organizatori seminara bili su izdavačka kuća "Buybook" iz Sarajeva, Huber Verlag (Hueber) iz Njemačke i Filozofski fakultet Sveučilišta u Mostaru.