Mala, ali uigrana ekipa Turističke organizacije (TO) Bosanska Gradiška, odlučno je krenula u realizaciju nekoliko projekata koji bi trebali snažnije pokrenuti turizam u gradu. Miloš Vujinić, direktor TO, kaže da je u toku izrada turističke signalizacije koja će se odvijati u nekoliko faza.
- Završena je sva dokumentacija. Radit ćemo u fazama, uz podršku Ministarstva trgovine i turizma, vlastitim sredstvima i projektima prekogranične saradnje. Nadamo se da ćemo veoma brzo turističkom signalizacijom pokriti cjelokupno gradsko područje - rekao je Vujinić.
Afirmacija domaće proizvodnje shvaćena je u turističkoj ponudi kao imperativ. Jedan od projekata je „Kuća Lijevča i Potkozarja“, koja će nuditi najkvalitetnije domaće proizvode, provjerene s aspekta zdravstvene ispravnosti.
- Oslonit ćemo se na dva udruženja zdrave hrane i na „Gradsku tržnicu“. Želimo da turistima i potrošačima uopšte ponudimo izobilje organske i zdrave hrane - rekao je Vujinić.
U TO su uvjereni da Bosanska Gradiška ima šta ponuditi. Historija i tradicija ovoga kraja još od prahistorije su veoma zanimljive. Arheologija je značajan aspekt, Zavičajni muzej je, također, turistički adut, a tu su i brojna arheološka nalazišta.
- Adut nam je i agroturizam, koji je u ekspanziji u Lijevče polju i Potkozarju. Posebno je zanimljiv pješački ili planinarski turizam. Potkozarje i Kozara su vrlo bogati šumama i stazama - kazao je Vujinić.
I rijeka Sava je veliki adut, ali neiskorišten. U planu je i kapitalni projekt izgradnje gradskog kupališta. Bosanskoj Gradišci u turističkom smislu nedostaje hotel s najmanje četiri zvjezdice.I promocija grada se mora dići na viši nivo, smatraju u TO.