Nakon što je jučer potpisan ugovor s firmama „Hering“ i „BBM“ o izgradnji dijela Prve transverzala od Bara do ulaska u budući tunel Kobilja Glava, mašine su odmah izašle na teren. Gradilište ovog dijela najbitnije saobraćajnice u KS duge oko 1.140 metara, jučer je obišao direktor Zavoda za izgradnju KS Mirza Hulusić zajedno s ministrom saobraćaja Mujom Fišom i predstavnicima izvođača radova.
Mrtva tačka
Hulusić je na gradilištu rekao kako je ovo zasigurno najveći projekt u izgradnji grada Sarajeva.
- Sve smo pomakli s mrtve tačke. Realiziranjem ovog projekta vidjet ćemo ubrzan razvoj grada. Bez obzira na to kolika je cijena ovog projekta, benefiti ljudima i vlasnicima nekretnina duž cijele trase Prve transverzala bit će znatno veći. Nažalost, Prva transverzala se radi posljednja, a ona je bila osovina razvoja grada i trebala je davno biti izgrađena - kazao je Hulusić.
Sarajevo se, dodao je, nije trebalo razvijati logitudinalno, ono se trebalo razvijati prema Vogošći.
- Nažalost, nakon 50 godina projekt izgradnje Prve transverzale konačno će se dovesti do kraja. Ovo nije samo saobraćajni projekt niti samo infrastrukture, ovo je razvojni projekt – rekao je Hulusić.
Ova poddionica druge dionice Prve transverzale duga je 1.140 metara, a izgradnja će koštati 12,7 miliona maraka.