Radove na Prvoj transverzali, pogotovo na trasi od Kranjčevićeve do ulice Braće Begić, zaustavio je lobi koji je, siguran sam, utjecao na to što već devet mjeseci nemamo radnike i mašine na gradilištu.
Čak mislim da neka od političkih opcija ima dogovor o opstrukciji s predstavnicima „Pennyja“, koji se nalazi na trasi koja je predviđena za gradnju, kazao je Zvonko Marić, šef Kluba zastupnika SBB-a u Skupštini KS.
- Dok je Nenadićeva vlada bila na čelu Kantona, sve je bilo uredu, radilo se punom parom, problemi su se otklanjali u hodu... A šta danas imamo na sceni? Novu vlast koja je tu devet mjeseci i otad su bukvalno zamrli i stali svi radovi - ističe Marić.
Ljuti ga, kako kaže, nemar nadležnih iz Vlade KS koji već četiri puta na sjednicama Skupštine KS ne žele dati odgovor šta se stvarno dešava, koji stoji iza nerada...
- Adnan Šteta bio je ministar i u vrijeme šestorke. Zna da smo svakog utorka imali sastanak na tu temu, gdje se dogovarao svaki sljedeći korak. Toga više nema i ne znam zašto, jer se ipak radi o kapitalnom projektu, koji treba ubrzati, jer će, zahvaljujući Prvoj transverzali, grad „prodisati“. Nema radova ni na longitudinalama - kaže Marić.
Prema njegovim riječima, glavni grad će imati „omču oko vrata“, sve dok se ne uradi ova savremena saobraćajnica. To se pokazalo i sada, kada je počela obnova tramvajske pruge od Ilidže do Nedžarića.
- Bukvalno je blokiran ulaz u grad, a ništa bolje nije ni na izlazu iz njega. Nejasno mi je što ne počinje izgradnja tunela Kobilja glava, imaju para i dokumentaciju i šta sada koči te radove. Bojim se da će Prvu transverzalu graditi kao „svemirsko“ stajalište na Otoci. Čisti je to populizam, odnosno marketing, u predizbornoj godini - naglašava Marić.