Adnan Šteta, ministar saobraćaja Kantona Sarajevo na društvenim mrežama pohvalio se da je prošla godina bila odlična, te je najavio da će ova biti još bolja. Sve to je platio na Facebooku da bi vidjelo što više ljudi.
No, sudeći prema negativnim komentarima na društvenim mrežama, mnogo građana ne slaže se s njegovim procjenama i općenito, stanjem u saobraćaju u glavnom gradu BiH.
Osim što Šteti zamjeraju sramotno kašnjenje u obnovi tramvajske pruge i brojnih neispunjenih rokova, građani zamjeraju i svakodnevne gužve u saobraćaju i što na tom polju ništa nije uradio, kao i to da nema kapitalnih projekata, da se stalo s izgradnjom Prve transverzale, da nema novih saobraćajnica...
Šteta se pohvalio na Facebooku da je 25 kilometara saobraćajnica obnovljeno i izgrađeno, međutim u navedenim projektima koji su se realizirali prošle godine, samo dvije stavke spadaju na izgradnju i to isključne trake sa ceste Zapadni prilaz gradu u naselju Osjek i kružnog toka na spoju ulica M-17 – Ibrahima Ljubovića – Bosanskih gazija.
- Da li se sramite radi ceste i trotoara u Sarajevu? Slomila sam obje ruke ispred "Vila Park" ne samo tu. U Sarajevu ulice su jadne i uzasne također i trotoari. Polomiše se ljudi i polomismo auta. Nigdje nema ovakvog jada. Šta radite sa novcem namijenjenim za ceste i trotoare - jedan je od komentara građana.
Građani su komentirali i izgradnju tramvajske pruge.
- Čime se hvališ, ministre Šteta kad si sve moguće rokove probio za renoviranje tramvajske pruge? Prvobitni rok je bio oktobar 2021. godine, pa novembar 2021. godine i sad pričaš o maju 2022., a radovima se ne vidi kraj jer svaki dan par radnika radi samo i tako je danima. Kupili ste nove trolejbuse, ali raji niste rekli da niste mogli proći na nekoliko raskrsnica u gradu na testnoj vožnji i da se kolovoz na tim raskrsnicama mora prošitivati naknadno. Čime se hvalite a ništa niste uradili kako treba? Što postavljate sponzorisane oglase i raji predstavljate i manipulišete javnost sa nečim što ne radite - upitao je jedan korisnik Facebooka ministra Štetu, no ostao je bez odgovora.