Nakon što je završena 46. sjednica Gradskog vijeća u Zenici, na kojoj je gradonačelnik Fuad Kasumović ponovo povukao prijedlog budžeta Grada za 2020. godinu, obratio se brojnim pripadnicima medija.
- Uvjeren sam da je ovo kraj „Zenicatransa“ jer, nažalost, radnici su zavedeni, pokradeni od bivše vlasti koja ih je sad nagovarala da blokiraju grad. Izgubili su linije. Danas im nisu željeli pomoći za plaće, što mi je žao, ali sve u životu ima početak i kraj – rekao je Kasumović.
On je ponovio da je Gradska uprava u posljednjih šest-sedam godina ovom preduzeću prebacila 5.170.000 KM.
- Oni samo tonu sve dublje. Predlagali smo dva rješenja Gradskom vijeću, koja nisu željeli niti razmatrati. Danas smo nudili da najbolja revizorska kuća uđe u to preduzeće da bismo vidjeli ima li smisla dalje ulagati, ali nema pomaka – istakao je Kasumović.
Predsjednik Sindikata „Zenicatransa“ Huso Sarvan rekao je da ništa nije završeno.
- Nastavak slijedi, idemo dalje s istim aktivnostima: blokadom Autobuske stanice i odmrzavanjem štrajka glađu. Gradonačelnik je hvalio predsjednika Nadzornog odbora koji je meni lično, ne znam koliko je moralno da kažem, spominjao mrtvu mater. Taj isti predsjednik Nadzornog odbora je donio neke odluke koje su naše preduzeće samo za prošlu godinu koštale blizu 700.000 KM – rekao je Sarvan te ponovio da je u proteklom periodu sve rađeno kako bi se preduzeće srušilo.
- Agonija „Zenicatransa“ traje od 1996. godine, ali nikad nije bilo govora o gašenju. „Zenicatrans“ treba ovom gradu, u bilo kojem obliku, s bilo kojim radnicima. Javni prijevoz mora postojati – kaže Sarvan.
Zamjenik predsjedavajućeg Gradskog vijeća Jasmin Hodžić (SBB) iskazao je veliko žaljenje što nije postignut dogovor.
- Izražavam veliku zabrinutost za sve radnike „Zenicatransa“, šta će biti s njima. Nismo podržali referendum jer smo jasno kroz ulaganje amandmana, iskreno i bez politiziranja, imali namjeru da damo šansu „Zenicatransu“ kao našem preduzeću. Smatramo da je to preduzeće najbolje rješenje za naše građane, iako su najavljivali da bi povisili cijenu karata. Ta karta bi opet bila jeftinija i išla više u korist građanima nego drugom privatnom preduzeću – rekao je Hodžić.