KORONAVIRUS

Luksuzni proizvodi na koje su bogataši u 2020. trošili novac

Cilj raskošnih kreacija bio je da imućnim ljudima u velikoj mjeri prošlu godinu učine podnošljivom

Nevjerovatne inovacije. Luxlife

E. I.

31.1.2021

Koronavirus je možda srušio sve naše planove za prošlu godinu na njenom samom startu, ali kada se radi o luksuznim stvarima brendovi su taj period iskoristili za nevjerovatne inovacije, piše Luxlife.rs.

Cilj raskošnih kreacija bio je da imućnim ljudima u velikoj mjeri prošlu godinu učine podnošljivom, ali po prilično visokim cijenama. Kreatori raznih brendova su pustili mašti na volju stvorivši prava blaga koja će ostati dugo upamćena, piše portal Luxlife.rs.

U čemu su to najimućniji ljudi svijeta uživali u 2020. i koliko su novca na to potrošili, pogledajte u nastavku:


1. „Hermes“ džuboks – 258.000 dolara


Igračka za bogate. Luxlife

2. „Magico M9“ zvučnik – 700.000 dolara

Magico M9 je upečatljiv prijedlog za one s dovoljno dubokim džepovima, visok preko 2 metra i pruža nevjerovatno iskustvo.

Zvučnik. Luxlife

3. „Circu Magical Bun Van“ kombi – 40.000 dolara

Bun Van je kompletna spavaća soba za djecu. Inspirisana je  legendarnim kamperom Fillmore iz 60-ih iz Disneyevog filma "Automobili", ovaj jedinstveni dječji krevet donijet će potpuno iskustvo zabave i igre u dječje sobe.

Kombi. Luxlife

4. Dijamantska maska za lice – 1,5 miliona dolara

Ovu masku je kreirala izarelska kompanija za proizvodnju nakita, a njena je cijena 1,5 miliona dolara. U tu masku, prema narudžbi kupca, može se ugraditi i najbolji N99 filter, tako da ona barem i pruža zaštitu, uz suludu cijenu.

Skupocjena maska. Luxlife

5. „Lamborghini“ motorna jahta – 3,4 miliona dolara

Performanse, zadovoljstvo u vožnji, pažnja usmerena na kvalitet i detalje, emocija: ovo su karakteristike kombinovane u okviru Tecnomar za Lamborghini 63, zahvaljujući inovativnim inženjerskim rešenjima i izraženom dizajnu jedinstvenom za italijanski stil i tradiciju.

Ovaj projekat motornih jahti, koji je razvila kompanija The Italian Sea Group, započeo je kroz nekoliko saradnji sa doprinosom Lamborghini-jevog Centro Stile-a i inspiracijom iz Lamborghini-ja Sián FKP 37: hibridni super sportski automobil koji sadrži novi referentni kondenzator i tehnologiju nauke o materijalima, kreirajući budućnost nepogrešivim dizajnom i potpuno prilagodljivim bojama i detaljima.

Jahta. Luxlife

6. „Hastens Grand Vividus“ krevet – 390.000 dolara

- Kada smo stvorili Hästens Vividus, ambicija nam je bila jednostavna: nadmašiti svaki drugi krevet. Da biste redefinirali granice udobnosti, kvaliteta, izrade i ergonomije. Vrijeme i trošak nisu trebali biti predmet - naovde iz kompanije koja je kreirala ovaj krevet. 

Remek-djelo najfinijih prirodnih materijala, tradicionalne izrade i pedantne pažnje prema detaljima. Potrebno je 45 dana bez napora da se izvrši jedna narudžba. 


Krevet. Luxlife

7. „Montblanc High Artistry Insignia of Power“ pero – 1,7 miliona dolara

‘Insignia of Power’ izrađena je od čvrstog žutog zlata s grubim rubinima u stilu sličnom tradicionalnom indijskom postavku kamena kundana, metodi koja datira iz kraljevskih dvora Gujarata i Rajasthana.

Ilustracija. Luxlife

8. Luksuzni bunker penthaus za preživljavanje – 4,5 miliona dolara

Luksuzni bunker penthaus. Luxlife

9. „Aston Martin V12 Speedster“ – 950.000 dolara

Riječ je o modelu V12 speedster, ekskluzivnom dvosjedu s cijenom od 765.000 funti koji je dostavljen na adrese tek 88 sretnika.

ispod poklopca predivno oblikovanog poklopca motora skriva se 5,2-litreni V12 motor snage 690 KS uz 752 Nm okretnog momenta uz koji ovaj model stotku hvata za 3,5 sekundi, dok je maksimalna brzina ograničena na 300 km/h.

„Aston Martin V12 Speedster“. Luxlife

10. „Mercedes 59’ Tirranna AMG Edition“ – 2,99 miliona dolara

Ovo plovilo je predstavljeno 13. februara na međunarodnom sajmu nautike u Majamiju. Riječ je o posebnoj verziji čamca. Kako su kreatori naveli, riječ je o spoju luksuzne jahte i super konzole orijentirane na super moćnu mašinu koja dostiže velike brzine. 

U ovom plovilu sadržana je  Mercedesova AMG ideologija "Performance Luxury".

Moćna mašina. Luxlife

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.