Za samo dvije godine, Sodži Morimoto je od još jednog nezaposlenog muškarca u Tokiju postao japanska slavna ličnost, sa više od 270.000 fanova na Twitteru, nastupima na nacionalnoj televiziji, intervjuima u časopisima, pa čak i sopstvenim knjigama.
To je prilično iznenađujuće, s obzirom na to da je Sodži svoj uspjeh izgradio na usluzi koja od njega zahtijeva da u osnovi ne radi ništa drugo nego upoznaje slučajne ljude, sluša njihove priče ili samo fizički bude uz njih to jest prisutan u datom momentu.
U osnovi on se “iznajmljuje” strancima, unaprijed im dajući do znanja da ne može ništa drugo nego da jede, pije i mota se oko njih u njihovoj blizini.
Sodži Morimoto je bio uzoran student. Vrijedno je radio, stekao dobre ocjene i magistrirao fiziku na prestižnom univerzitetu u Osaki. Zaposlio se kao urednik knjiga u izdavačkoj kući, ali 2017. godine, poslije tri godine u kompaniji, dao je otkaz, shvatajući da to nije karijera koju on zapravo želi.
Na njegovu odluku uticalo je čitanje Ničea (Nietzsche), čiji je rad potpuno promijenio njegovu perspektivu o životu.
- Nastavio sam postdiplomsku školu jer su to radili ljudi oko mene, tako da sam bio odnesen bez razmišljanja, rijetko sam živio samoinicijativno - rekao je Morimoto i dodao da je nakon čitanja Ničea počeo da preispituje svoj način života.