Na ulicama Milana protekih dana bilo je poprilično haotično. Sedmica mode preselila se iz Londona u Milano, a za njom i svjetske trendseterice, koje su u italijansku prijestonicu mode stigle kako bi propratile najnovije trendove i svima pokazale svoja modna umijeća.
Ludi dezeni
Narandžasta, pink, crvena, žuta i smeđa boje su koje su dominirale ulicama. Upravo su te boje, kažu modni stručnjaci, proglašene jesenjim favoritima, a posebnu pažnju ove sezone imat će životinjski print i karirani uzorak. Raznolikost dezena na podiju, kao i uvijek, ostavila je prijatan utisak. Glavna tema za inspiraciju bile su klasične karte, barokni stil, estetika zemlje i hrana, sve što ima veze s italijanskim slatkim životom (“dolce vita”).
- Svuda možete naći ljubav - rekao je Stefano Gabana (Stefano Gabbana).
Svojom kolekcijom za sezonu proljeće/ljeto 2019. godine ipak je najviše oduševila modna kuća “Prada”. Oni su najavili povratak u otkačene šezdesete godine, kad su vladale haljine i suknje A-kroja, mini suknje, ženstvene bluze, kaputi oblih ramena i ludi dezeni u bojama.
Sedmica mode u Milanu svakako je započela vrlo pikantno i zanimljivo što zbog zvanica koje su stigle u centar modnih zbivanja, što zbog revija na kojima su se mogle vidjeti nesvakidašnje stvari, koje će se, poručuju modni znalci, nositi narednog proljeća i ljeta.
GCDS je italijanski brend koji su 2015. osnovala braća Đulijano (Giuliano) i Đordano Kalca (Giordano Calza), a koji je veoma brzo postao jedan od najtraženijih u svijetu streetwear mode. U skladu s “Guccijevom” prošlogodišnjom šokantnom revijom, gdje su modeli pod rukom nosili replike vlastitih glava, braća su se sjetila filma “Totalni opoziv” te su uspjela da šokiraju i oduševe sve one koji su prisustvovali reviji.
Ne samo da iznova i iznova pomjeraju granice modnog dizajna i da su u kreiranju potpuno originalni nego modni dvojac Stefano Gabana i Domeniko Dolče (Domenico Dolce) svaki put priredi veliki modni spektakl.
Obične revije nisu dovoljno dobre za njih. A šou koji su nedavno priredili na Sedmici mode u Milanu, čak je i više od spektakla.
Seksepil žene
Publici su ponudili svijet nestvarne elegancije, raskoši, glamura, zavodljivosti. Ako neko u modi slavi seksepil žene, onda su to upravo Stefano i Domeniko. Ovog puta su to učinili modelima s crno-bijelim tufnama. Zvijezda revije bila je Monika Beluči (Monica Bellucci), glumica i model, koja je s D&G-om prije više decenija pravila prve modne korake i koja je prije nekoliko godina bila zaštitno lice njihove kontroverzne kampanje.
Monika je bila na visini zadatka, jer se ona i modni dvojac savršeno razumiju. Predvodila je grupu prelijepih i uspješnih žena, prenose mediji. Na reviji je bila i plus sajz model Ešli Grejem (Ashley Graham).
Zasluženo mjesto na reviji imala je i manekenka Eva Hercigova (Herzigova) u bajkovitoj crnoj haljini. Bila je tu i Karla Bruni (Carla), koja je, logično, kao moćna žena, nosila odijelo. U crnoj haljini zablistala je i lijepa Helena Kristensen (Christensen). Poznati kreatori za reviju su angažirali modele različitih godina, jer je žena lijepa i u dvadesetim, tridesetim, četrdesetim, pedesetim…
“Gucci” promovirao velike šiške, kockasta odijela, šljokice...
“Gucci” se na Sedmicu mode u Milano vratio u osamdesete s novom kolekcijom za proljeće/ljeto 2019. Kreativni direktor Alesandro Mišel (Alessandro Michele) inspiraciju je pronašao u zlatnom dobu diska tako da su reviju obilježile velike šiške, kockasta odijela i hrpa šljokica. Pista je bila smještena između masivnih skulptura koje prikazuju drevne bogove, ali i Budu i Tota. Muzika je, također, bila dio ambijenta i poruke, a dok su modeli hodali između neonskih svjetala, svirao je soundtrack iz filma “Rekvijem za snove”.