Kada je Destiny prije tri godine dolazio, njegova grmljavina se pročula širom svijeta. Veliki megaprojekat studija Bungie pod budnim okom Activisiona je bio najskuplji projekat svih vremena. To je bio miks svega. Sve što je valjalo na tržištu, htjelo se strpati u jedan blender i napraviti jednu moćnu kašu, za koju se ispostavilo kasnije da i nije baš bila tako moćna jer se nije svidjela mnogima nakon njenog kušanja. Taj kvazi-MMO univerzum se baš i nije svidio igračima. Developeri su pokušali dodatnim zakrpama i ekspanzijama popraviti već nastalu štetu, ali to je samo malo utješilo igrače i tvorce ove igre. Zato su svi čekali nastavak, da vidimo da li je Bungie naučio na greškama.
Čini mi se da nastavak ipak donosi entuzijazam i iole zaintrigiranost igračima, jer su se developeri potrudili u odnosu na prethodnika da ovaj nastavak ima priču vrijednu pažnje. Linearni uvod iz prvog dijela je i najveći žulj ove igre. Gdje vam treba neka dva sata da se upoznate sa prethodnikom, njegovim likovima, novim negativcem i prijetnjom po Traveler entitet, ali i u pravom duhu Moćnih Rendžera izgubiti, pa povratiti svoje moći. Istina, to pored vas uradi još nekoliko desetina hiljada drugih igrača kojima se također naglasi da su ''chosen one'', ali to je sve semantika. Uvod igre mnogo bolje ''kupuje'' igrača, sa smjenjivanjem akcije i filmskih sekvenci u kojima apsolutno dominira Nathan Fillion kao Cayde-6.
Kada prođete uvodni dio igre, već vas očekuje poznata formula. Red ključnih misija, red patroliranja unaokolo sa Public Eventovima koji se povremeno pokreću i u krkljanac uvlače sve obližnje igrače. Sve ovo znate iz prethodne igre, manje-više, jer format za potrebe nastavka nije promijenjen. Ako niste onaj tvrdoglavi linearac koji želi da sve glavne misije iz kampanje odmah odradi, pored vas ima hrpa dodatnog sadržaja i sporednih misija da vas uvuku o ovaj univerzum u kojem ćete izgubiti pozamašan broj sati istraživanja i rješavanja dodatnih misija.
Kampanja
Kampanja je ipak glavni prioritet u igri i ako ste suhi igrač za prelazak glavnih misija će vam trebati nešto više od deset sati igranja a ako zavirite dublje u igru i njen popratni sadržaj taj broj sati će vam se sigurno uduplati. Kvalitet kampanje uveliko varira, sve u zavisnosti od ukusa igrača, ako volite da se iživljavate na protivnicima sa neograničenim brojem supermoći, bit će vam zabavno. Budete li tražili dodatni majstorluk, teško ćete ga naći. Već na polovini igre možda osjetite dosadu, zbog zapažanja da se većina misija ponavlja po sličnosti njihovog prelaženja i rješavanja.
Težina u igri nije izbalansirana pa vam bude i to nekada zasmetalo, posebno u dionicama kada vozite oklopna vozila. Glavni negativac u igri se baš nešto i ne razvija i ne ostavlja neki upečatljiv dojam na vas kao u nekim drugim igrama. Da ne spominjemo Mass Effect, a ni finalne borbe nisu nešto što bi mogli pričati svojim prijateljima, kako ste nekog teškog bosa savladali. Ako ništa, barem ovoga puta za priču nismo morali da gasimo igru, palimo Grimoire website i iščitavamo kilometre teksta. Activision je pokazao da su ogromni budžet ipak nekako potrošili i glumačka postava je više nego odlična.
Mnoge igrače koje je prvi nastavak igre zadržao a što je posebno interesantno za ovakvu vrstu igara, zasigurno je loot. Šarene kutijice misterioznog sadržaja u kojim su oklopi i oružja i ovoga puta mame svojim blještilom i zbirno povećavaju vaš nivo moći. Također i mnogo češće ispadaju, pa nećemo morati da se okrenemo exploitima kao što je svojevremeno bila loot pećina.
Kategorije oružja su promijenjene i logičnije, iako je i dalje čudno da sačmarice i lanseri raketa koriste istu municiju. S druge strane, razvijanje lika je ponovo uprošteno. Ukoliko ste očekivali da će Destiny 2 imati ikakav RPG sistem, ponovo ćete ostati kratkih rukava jer se pasivni skillovi i bonusi otključavaju linearno, a uključuju drugačije vrste granata i nekoliko manevara u kretanju. Sve ostalo se zasniva na opremi i bonusima koja ista donosi.
Izbor klasa je ponovo trosmjeran, pa su vam opet dostupni Warlock, Hunter i Titan, svaki sa različitim fokusom na određene tipove oružja i stilom igranja. Potklase su također prenijete iz prethodne igre, sa dodatkom po još jedne za svakog od likova, a njima ćete dodatno mijenjati osnovne skillove i Super odabranog lika. Magije vam se pune nešto brže ovaj put i nećete osjediti pred ekranom dok ponovo ne budete mogli da uradite nešto uzbudljivo.
Ušminkavanje vašeg lika, raznim dodacima za oklop vašeg svemirskog odijela, postala je opsesija ove igre. Shaderi su sada drukčije postavljeni, pa ćete moći samo farbati određene dijelove vašeg sadržaja kojeg prikupite tokom igre. Ako budete željeli cool lika, morat ćete se dobro potruditi da tako izgleda. Jedna loša novina su loot boxovi (Bright Engram), moderni ekvivalent slot mašinama u kojima ćete dobijati još kozmetičkih sitnica. Takođe ih možete kupovati, ali ih dobijate i levelovanjem poslije 20. nivoa, ali nekako osjećamo da je ovo moglo biti izbjegnuto naročito u igri koja košta koliko košta i još ima i season pass.
Bungie je u Destiny 2 stavio nešto veći naglasak na PvP segment koji postavlja 8 igrača u dvije ekipe i dolazi sa hrpom modova i 11 mapa (plus jednom koja je trenutno Playstation ekskluziva). Mape su generalno dobro optimizovane za manji broj igrača, mada poneka djeluje praznjikavo i kao da je dizajnirana za nešto veću gužvu od osam svemirskih nindži.
Developeri su se potrudili i ovoga puta da nam prikažu koliko zaista lijepo izgleda Destiny 2 na grafičkom, odnosno vizuelnom nivou, a isto tako i zvučni efekti sve to dobro prate. Uostalom, ništa manje se nije očekivalo. Kontrole jako lijepo reaguju, pucanje je čista satisfakcija kao u svakom Bungie naslovu, a nismo primjetili ni neke naročite tehničke probleme sem ponekog glitcha u animacijama koji ne smeta cjelokupnom doživljaju. Doduše, sve je to zaključano na 30fps na konzolama, a tek PC verzija koja dolazi krajem oktobra će ponuditi igranje u 60fps ili više za vlasnike moćnijih konfiguracija.
Zaključak
Kao i prethodnik Destiny 2 će se boriti svim svojim sadržajem da vam uspije kupiti koji sat vremena igranja i privuče vas i intrigira nekim svojim novitetom u odnosu na konkurenciju kaja je i više nego jaka. Većinu sadržaja su prekopirali iz prethodnika, posebno interfejs. Ono što odlikuje ovu igru je gomila loot sadržaja, koja će vas zasigurno intrigirati i primorati na dodatne sate istraživanja, za što boljim arsenalom i opremom. Dakle, igra se zasniva na online segmentu i vidjet ćemo koliko ćete vremena ostati provoditi sa svojim prijateljima dok budete igrali.
Svakako da ima pomaka u odnosu na prvu igru iako izgleda kao neka velika ekspanzija prethodnika, ali pruža više nego dovoljno sadržaja za potpuno zaranjanje u sci-fi svijet. Jesu li ti pomaci dovoljni, vrijeme će pokazati. Moja subjektivna ocjena bi bila sedmica (7) jer neke druge igre iz istog koša su me više impresionirale u odnosu na Destiny 2.