GAMING

Resident Evil 7 Gold Edition horor gameplay u novom "Redfield" traileru

Piše: S.Me.

17.10.2017

Mnogi igrači igrali su sedmi nastavak ovog kultnog horor izdanja video igre Resident Evil 7. U kojoj su developeri unijeli neke nove elemente uzbuđenja za i onako prestrašnu igru. Novi dodatak za ovu igru donosi nam čuvenog lika Redfielda koji iz prvog lica a ne iz trećeg kako je u orginalu igre, igrate njegov scenario. 

Pogledajte u nastavku kako sve to izgleda.


Podsjetimo se. Iskreno nisam vjerovao da će Resident Evil više ikada biti relevantan u žanru horora. Šesti dio usmjerio je serijal prema znanstvenoj fantastici te se pobrinuo da igrači uvijek imaju čime i po kome pucati. 

Činilo se kao da njegovim tvorcima nije u interesu slušati fanove nego im je važnije dodvoravati se publici koja zna samo za pucačine. Budućnost serijala bila je upitna, a onda je gotovo niotkud uslijedio preokret situacije.


Resident Evil 7 vraća napetu atmosferu i mehaniku preživljavanja s ograničenim resursima. Baš kao što su to nekada činili. Izvorni naslovi ove franšize a posebno Resident Evil 1 i 2.

Sedmica s njima po pitanju priče nema većih poveznica, što je po meni dobra vijest ako se samo sjetite u kakve se krajnosti išlo čim se spomene prezime Wesker. Ovo je zasebno poglavlje s novim protagonistom Ethanom i njegovom nestalom curom Mijom za kojom on traga na zapuštenom američkom imanju. Ipak, radnja se odvija u svijetu iz prethodnih igara tako da očekujte povremene reference na neka stara mjesta i poznate likove.

Priča je predivno blesava na onaj tipični Resi način. Znate ono – netko je sakrio reljef troglavog psa koji otključava ulazna vrata kuće, a vi ga morate naći, jer nedajbože da vas instinkt za preživljavanje navede da razbijete prozor i tako pobjegnete. Svejedno, rekao bih da su su preokreti i iznenađenja pravilno tempirani te da je tematika „obiteljskih odnosa“ sasvim solidno obrađena. Ono što je dobro kod prezentacije priče u RE7 jest da je sve fino pojašnjeno i zaokruženo, bez ikakve dvosmislenosti.

Format gameplaya u sedmici je najsličniji originalnom Resident Evilu iz 1996. godine. Istražujete veliku kuću, rješavate zagonetke i pažljivo upravljate inventoryjem u kojemu jedan ključ zauzima jednak prostor kao i tegla nutele kojom ćete namamiti mutirane ose da možete proći do kartice kojom otvarate stražnja vrata od kotlovnice. Naravno, to je slikovit prikaz situacije. Stvarne zagonetke nisu kompleksne nego izazovne taman toliko da vam je drago što se oko njih sve vrti. 

Igra je pritom korektna te vas ne vodi za ruku nego sami logički pristupate rješavanju problema. Imate podsjetnik što vam je trenutni zadatak i to je sve – nema nikakvih pokazatelja gdje trebate ići i kojim putem, nikakvih osvijetljenih predmeta koje trebate pokupiti.

Ne očekujte pucačinu od ove igre na temelju činjenice da je postavljena u perspektivu iz prvog lica. Oružja ima, a ni streljivo nije baš iznimno rijetko. Stvar je u tome da ga ima dovoljno ako se pobrinete da svaki metak iskoristite kako treba. Iako se u isto vrijeme možete kretati i pucati, važnije od pokretljivosti bit će vam precizno ciljanje. Resident Evil 7 igra se stoga kao nekakva usporena pucačina.

Tu dolazi ovaj dodatak sa Redfieldom koji je klasična pucačina iz prvog lica. Da zadovolji i taj dio igrača koji vole da troše municiju na sve što se kreće uokolo.

Kada budemo odigrali i ovaj dodatak igre, ostavit ćemo vam naše utiske a moćićete i vi vaše komentare podjeliti sa nama.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.