U prvih šest mjeseci 2023. godine, društvene mreže i dalje igraju ključnu ulogu u povezivanju ljudi širom svijeta. S rastućom globalnom prisutnošću interneta i širenjem mobilnih uređaja, društvene mreže postaju sve više popularne i utjecajne. U nastavku ćemo istražiti nekoliko najpopularnijih društvenih mreža koje dominiraju u prvom polugodištu 2023. godine.
Iako je osnovan još 2004. godine, Facebook i dalje ostaje vodeća društvena mreža s impresivnim brojem korisnika koji premašuje 3 milijarde. U 2023. godini, Facebook je proširio svoj ekosistem uključujući i WhatsApp i Instagram, čime je dodatno ojačao svoju poziciju kao vodeću platformu za dijeljenje sadržaja, komunikaciju i umrežavanje.
YouTube
Ova video platforma nastavlja doživljavati značajan rast popularnosti. Sve više korisnika okreće se YouTubeu za zabavu, obrazovanje i kreiranje sadržaja. Ljubitelji video sadržaja, influenseri i brendovi sve više koriste YouTube kako bi dosegnuli široku publiku i izgradili svoje zajednice.
Poznat po svojoj vizualnoj orijentaciji, Instagram je i dalje omiljen među mlađom publikom. Njegove Stories, Reels i IGTV značajke nastavljaju privlačiti kreatore sadržaja i brendove, pružajući im mogućnost da se kreativno izraze i dosegnu milione korisnika.
Twitter ostaje go-to platforma za trenutne vijesti i razgovore. Sa svojim ograničenjem na 280 znakova po poruci, Twitter potiče brze i kratke izraze, što ga čini idealnim mjestom za diskusije o najnovijim događajima, trendovima i interesima.
TikTok
Ova platforma za kratke videozapise doživljava eksplozivni rast u prvih šest mjeseci 2023. godine. TikTok je postao fenomen među mlađom publikom i kreativcima, omogućavajući im da izraze svoje talente, stvaraju viralne izazove i brzo steknu popularnost.
LinkedIn ostaje neprikosnoven kao društvena mreža poslovne profesije. Ova platforma fokusira se na profesionalno umrežavanje, pružajući korisnicima mogućnost povezivanja s kolegama, pronalaženje poslova i razvijanje svoje karijere.
Snapchat
Iako je izvorno poznat po slanju brisanih fotografija i videa, Snapchat je evoluirao u raznoliku platformu za interaktivne sadržaje i oglašavanje. Njegovi filteri, lensi i AR mogućnosti privlače kreatore i korisnike koji žele izraziti svoju kreativnost na inovativan način.
Pinterest ostaje popularan među korisnicima koji traže inspiraciju za projekte, uređenje doma, kulinarstvo i još mnogo toga. Njegov vizualni sadržaj i organizacija pločica omogućuju korisnicima jednostavno pohranjivanje i dijeljenje svojih ideja.
Ove društvene mreže predstavljaju samo vrh ledenog brijega kada je riječ o globalnom krajoliku društvenih mreža u prvih šest mjeseci 2023. godine. Društvene mreže nastavljaju oblikovati način na koji komuniciramo, dijelimo informacije i izražavamo sebe, a njihova popularnost i utjecaj nastavit će rasti kako tehnologija bude napredovala.