Aitana, 25-godišnja djevojka ružičaste kose iz Barcelone, svake sedmice dobiva poruke od poznatih ličnosti koje je pozivaju da izađu. Ali, ona nije stvarna. Kreirali su je njeni dizajneri koristeći vještačku inteligenciju.
Vlastita influenserica
Aitana je „rođena“ usred teškog perioda. Prošljog leta, Ruben Kruz, njen dizajner i osnivač agencije "The Clueless", prolazio je kroz težak period jer nije imao mnogo klijenata.
- Počeli smo da analiziramo kako radimo i shvatili smo da su mnogi projekti stavljeni na čekanje ili otkazani zbog problema koji su van naše kontrole. Često je to bila greška influensera ili modela, a ne zbog problema sa dizajnom - rekao je Kruz za Euronews.
Stoga su odlučili da kreiraju vlastitu influensericu koju će koristiti kao model za brendove koji su ih kontaktirali, piše Euronews.
Stvorili su Aitanu, 25-godišnju djevojku ružičaste kose iz Barcelone čiji je fizički izgled blizu savršenstva. Virtuelni model može da zaradi i do 10.000 eura mjesečno, prema riječima njenog kreatora, ali prosjek je oko 3.000 eura.
Zaštitno lice
- Uradili smo to da bismo mogli bolje da živimo i da ne zavisimo od drugih ljudi koji imaju ego, koji imaju manije ili koji samo žele da zarade mnogo novca pozirajući - kaže Kruz.
Ona zarađuje nešto više od 1.000 eura po reklami, a nedavno je postala zaštitno lice Biga, kompanije za dodatke sportskim proizvodima, i kao da to nije dovoljno, postavlja svoje fotografije u donjem vešu na Fanvue, platformu sličnu OnlyFansu.
Za samo nekoliko mjeseci uspjela je da pridobije više od 121.000 pratilaca na Instagramu, a njene fotografije dobivaju hiljade pregleda i reakcija. Čak prima i privatne poruke od poznatih ličnosti koje nisu svjesne da ona nije stvarna osoba.
- Jednog dana, poznati latinoamerički glumac poslao je poruku da je pozove da izađu. Ovaj glumac ima oko 5 miliona pratilaca, a neki iz našeg tima su gledali njegove TV serije kada su bili djeca. Nije imao pojma da Aitana ne postoji - kaže Kruz.
Nerealno savršenstvo
- Mnogo se razmišljalo o Aitani. Kreirali smo je na osnovu onoga što društvo najviše voli. Razmišljali smo o ukusima, hobijima i nišama koje su u trendu posljednjih godina - objašnjava Kruz.
Međutim, inicijativa nije prošla bez kritičara. Mnogi su zabrinuti da bi nerealno savršenstvo modela moglo utjecati na mlađu generaciju da postane opsjednuta postizanjem takvog izgleda i načina života.
Postoje i kritike na račun veoma seksualizovane slike stvorenih modela, na šta u agenciji odgovaraju da jednostavno prate estetiku koju su već kreirali pravi influenseri i sami brendovi.