Balenciagin kreativni direktor Demna Gvasalia javno je uputio izvinjenje nakon skandala koji se dogodio sa ovim modnim brendom.
Naime, objavljena je kampanja, a na jednoj fotografiji se nalaze djeca koja nose plišane torbe s medvjedićima vezanima remenjem u sado-mazo stilu.
Druga je reklama prikazivala dokumente američkog Vrhovnog suda koji se odnose na slučaj dječje pornografije.
- Želim da se izvinim zbog pogrešno odabranog koncepta kampanje i preuzimam svoju odgovornost. Bilo je neprikladno da djeca promovišu stvari koje nemaju nikakve veze s njima. Iako ponekad kroz svoj rad volim isprovocirati ljude, nikada nisam imao namjeru da to radim sa tako strašnom temom kao što je zlostavljanje djece, koje osuđujem - naveo je on.
Dodao je da će u narednom periodu početi sarađivati s organizacijama za zaštitu djece kako bi donekle uspio doprinijeti rješenju problema.
- Izvinjavam se svima koji su bili potreseni fotografijama. Balenciaga će poduzeti mjere kako bi se slične greške izbjegle u budućnosti i zaštititi dobrobit djece na svaki mogući način - izjavio je.
Mnogi korisnici Twittera su ovo shvatili kao promociju BDSM-a, odnosno vrste seksa koja podrazumijeva uspostavljenu dinamiku moći.