Mercedes je objavio najavu o tome šta će sve izložiti na sajmu automobila u Frankfurtu, čiji nam je datum početka sve bliži.
Najavljeno je da će biti izloženo impresivnih 100 automobila ove kompanije.
U tih 100 automobila je naravno uključena i svjetska premijera kupea i kabrioleta S klase u standardnim i AMG verzijama, kao i novi kompaktni EQ koncept. Oni će dijeliti sjaj pozornice sa pick up modelom nazvanim X-Class, a šlag na torti će naravno biti hiper automobil Project One. Još uvijek nema zvaničnih informacija o ovom hiper automobilu sa motorom iz bolida F1, ali u najavi koju je objavio Mercedes se nalazi i fotografija koja izgleda pokazuje upravo ovaj automobil.
Važno je istaći da izloženi model neće biti konačna verzija, jer se automobil još uvijek testira.
Sve u svemu, ako je riječ o tom automobilu, sada možemo uvidjeti kako će ova zvijer sa konjskom snagom izraženom u četiri broja, zapravo izgledati. Iako je prekriven bijelom ceradom, na njemu se vidi široka Panamericana maska koja mu daje zbog koje on djeluje agresivno, a tome doprinose i uski faorvi koji veoma liče na one koji se nalaze na konceptu iz 2013. godine, Mercees-AMG Vision Gran Turismo. U stvari, dizaj cijelog automoblia dosta podsjeća na ovaj koncept.
Vide se još otvor na krovu, kao i tanki retrovizori (koji su vjerovatno zapravo kamere) i širok zadnji dio u kojem je smješten motor koji pokreće ovu zvijer. Kada govorimo o motoru, postoje indikacije da će V6 motor zapremine 1,6 litara koji je pozajmljen iz bolida F1 W06 Hybrid, imati nove klipove, radilicu kao i elektroniku. On će raditi u kombinaciji sa još par električnih motora od kojih će se jedan nalaziti naprijed a drugi pozadi. Zajedno, ova tri motora će proizvoditi više od 1,000 konjskih snaga u automobilu za koji se predviđa da će biti lakši od 1,315 kilograma.
Pretpostavlja se da će sam pogon biti težak oko 420 kilograma, a očekuje se da bude uparen sa osmobrzinkim mjenjačem.
Baterija težine oko 100 kilograma koja se nalazi u sredini automobila će mu davati dovoljno jačine da pređe put od 24 kilometara. Poznato je još da će imati kočnice izrađene od keramike i ugljenikovih vlakana, kao i da će kompletna karoserija biti od ugljikovih vlakana.
Samo 275 automobila će biti napravljeno, i naravno, svi su već prodati. Zadnji automobil će novom vlasniku biti dostavljen krajem 2020. godine, i bit će legalan na svim putevima osim u Kini. Što se konačne verzije tiče, ona će vjerovatno biti predstavljena 2018. godine.