''Volkswagen'' će u 2019. godini promijeniti logo, a novi logo bi trebao biti potpuno drugačiji od svih dosadašnjih.
Kompanija bi novi logo trebala dobiti već sljedeće godine. Proizvođač automobila ističe da bi on trebao biti savremeniji u odnosu na stare kao i onaj koji se trenutno koristi. Iz ''Volkswagena'' dodaju da će se firma u novom logu odmaknuti od slova "V" i "W" koja su bila standard svih dosadašnjih oznaka od osnivanja tridesetih godina prošlog stoljeća.
Razlog ovih promjena sigurno je afera ''Dieselgate'', najveća u historiji ''Volkswagena'', ali i jedna od najvećih u autoindustriji. ''Dieselgate'' je uzrokovao drastične promjene u poslovanju, a potom su se na sve nadovezali najnoviji trendovi, posebno oni u vezi s elektrifikacijom.
Spremni na promjenu imidža
A kako bi sve bilo spremno, ''Volkswagen'' je spreman na sve, pa i na promjenu imidža firme. Kako su rekli iz ove kompanije, žele popraviti svoj imidž tako što će biti "manje njemački".
U svojoj misiji da se približi potrošačima ''Volkswagen'' će biti aktivniji na društvenim mrežama i u digitalnoj promociji. A upravo će marketing biti presudan u budućnosti, jer će VW morati opravdati nešto višu cijenu svojih proizvoda, ali i nagovoriti potrošače da prijeđu na struju i izaberu neki od I.D. modela.
Još se ne zna kako će izgledati novi logo
Prema informacijama koje je objavila agencija Bloomberg, u ''Volkswagenu'' još nemaju konačan oblik i dizajn novog loga.
Iako su promjene kod velikih brendova normalne, odluka o mijenjanju posvuda prepoznatog VW loga na nešto potpuno novo i drugačije mogla bi biti svojevrsno kockanje, piše auto.ndtv. Očekuju da će se proizvođač automobila ipak odlučiti na manje promjene, kao i za toplije boje u izradi dizajna novog loga.