Prema tradiciji, poslije predstavljanja limuzine, svjetlo dana ugledala je i karavanska verzija pa je po tom receptu Audi otkrio A6 Avant.
Iza tradicionalne oznake nalazi se elegantni karavan čije su dimenzije gotovo identične limuzini. Zapravo, samo je narastao u visinu za centimetar, dok je sve ostalo, uključujući i međuosovinski razmak, ostalo isto. Iako se kod karavana teško postiže dobar koeficijent probijanja zraka, novi A6 Avant pokazuje da se zajedničkim znanjem aerodinamičara i dizajnera ipak mogu postići uzorne vrijednosti.
Dodatna oprema
Na taj se način uz manju prosječnu potrošnju ostvaruje i manja buka u putničkom prostoru.
Najveći adut za prodaju karavana su transportne mogućnosti, a one su kod A6 Avanta impresivne. Kada su sva sjedišta u funkciji, prtljažnik ima zapreminu od 565 litara, dok se potpunim obaranjem zadnje sjedeće klupe oslobađa 1.680 litara prostora.
Ono što je još važnije jeste gotovo nevjerovatna fleksibilnost tovarnog prostora koji se u svakom trenutku brzo može prilagoditi trenutnim potrebama. No, to nije sve jer u katalogu dodatne opreme postoji dosta praktičnih dodataka predviđenih za transport specifičnih tereta.
Očekivano, unutrašnjost je ista kao kod limuzine. To znači da iz svakog detalja izbija novo digitalno doba. Na komandnoj ploči nalaze se čak tri ekrana. Najveći od 12,3 inča nalazi se ispred vozača i služi kao modularna instrument tabla.
Manje prekidača
Ostala dva, od 10,1 i 8,6 inča, nalaze se jedan ispod drugog na centralnoj konzoli. Veći je predviđen za gotovo svemoguću multimediju, dok se preko manjeg rukuje klimom i još nekim manje bitnim funkcijama. Zahvaljujući tome, broj klasičnih prekidača sveden je na minimum.
Zanimljivo je da su u EU luksuzni karavani daleko traženiji od usporedive limuzine. Kod nas je interes potpuno drugačiji.
Ista ponuda motora kao u limuzini
Ne treba biti pretjerano vidovit pa zaključiti da će ponuda motora, mjenjača i pogona biti prekopirana iz limuzine. To znači da bazni model 40 TDI dolazi sa 2.0 TDI agregatom snažnim 204 KS, čija je kataloška prosječna potrošnja 4,6 litara. Na sljedećoj stepenici nalazi se V6 TDI sa 3.0 litara radne i dva nivoa snage – 231 i 286 KS.
Prvi dolazi uz oznaku 45 TDI a drugi 50 TDI. Recimo da verzije sa V6 motorom dolaze s automatikom sa 8 stepeni prijenosa, dok 2.0 TDI, također, ima automatski mjenjač, ali sa stepenom prijenosa manje. Onaj ko vodi računa o ekologiji, pogotovo ako ima olakšice prilikom registracije, što kod nas nije slučaj, može naručiti hibrid sa 48-voltnom instalacijom.