Nesporni vladar offroad terena po kojem je cijela klasa automobila dobila nadimak Jeep, Jeep Wangler nastavlja priču započetu sada već daleke 1941.
Kao dijamantni sponzor Evropskog omladinskog olimpijskog festivala - EYOF 2019., koji se održao u Sarajevu, Jeep je organizirao veliku promociju svih modela.
Jeep je u kratkom vremenu u potpunosti obnovio svoju ponudu, pa je tako publika, nakon novog Renegadea, imala priliku upoznati i novo izdanje legendarnog terenca.
Autentični stil
Kultni Wrangler je jedna od ikona offroada i sinonim terenca koje mnogi i danas zovu „džipom“. Nova, četvrta po redu generacija Wranglera je osjetno modernija, međutim, na terenu i dalje nudi sposobnosti o kojima drugi „šminkeri“ mogu samo sanjati.
Uz zadržavanje izvrsnih terenskih mogućnosti, donosi sve ono što savremeni kupci očekuju - od moćne multimedije do svemogućih sigurnosnih sistema. Prilikom obnove Jeep Wranglera razvojni tim imao je delikatan zadatak - ugraditi supermodernu tehnologiju u tradicionalno dizajniranu karoseriju. Autentični stil može se vidjeti na svakom, pa i najmanjem, dijelu karoserije.
Naravno, najupečatljiviji dio je legendarna maska motora sa sedam vertikalnih otvora za hlađenje motora. Iako su svjetlosne grupe tradicionalno oblikovane, raspolažu sa trenutno najmodernijom tehnologijom, kako na prednjem tako i na zadnjem kraju Wranglera.
Bez obzira na to što se o ukusima ne raspravlja, mora se priznati da se karoserija oblikovana u stilu starih terenaca dopada večini.
Ugodna putovanja
Unutrašnjost je maksimalno prilagođena upotrebi na teškim terenima, ali i svakodnevnoj upotrebi, odnosno za vožnju bez stresa tokom obavljanja svakodnevnih dužnosti među koje spada odlazak na posao i razvođenje djece po školama i vrtičima.
Za ugodna putovanja, po svim vrstama podloge, zaduženi su znalački oblikovana sjedišta, bogata multimedija, akustična izolacija i dobro podešen ovjes. Kao kruna svega dolaze uzorna finalna obrada i kvalitetni materijali.
Sve navedeno je OK, ali za potencijalne kupce ovakvih vozila ipak je najvažnije ponašanje Wranglera van asfalta. Pomoću mehaničke ručice uz mjenjač, vozač odabire pogon 4x2, 4X4 ili 4X4 uz uključen reduktor.
U salonima će biti istaknuti modeli sa potpuno novim 2.0 litrenim turbobenzinskim motorom, ali i za off-road idealnim 2.2 litrenim Multijet II turboagregatom. Dizelaš raspolaže sa 200 KS i 450 Nm, što je dovoljno da se ubrzanje od 0 do 100 km/h završi za 9,6 sekundi, dok se za maksimalna brzina od 180 km/h za ovu vrstu vozila za svaku pohvalu.