U okolici Lisabona ovih dana održava se premijera nove Toyote C-HR, koja se predstavlja s dodatnim izborom hibridnog pogona, novim multimedijalnim sistemom i dizajnerskim poboljšanjima već legendarnog izgleda.
Drugačiji, smjelog izgleda, modernog koncepta, C-HR je daleko od dosadnog automobila, a to je, kažu, najvažnije.
Kako smo čuli na premijeri u Portugalu, prošle godine na tržištu Evropske unije prodato je oko 130.000 primjeraka Toyote C-HR. Od početnih 55 posto, udio prodaje hybrida u ukupnoj prodaji C-HR-a popeo se na 77 posto. Novi model dizajniran je u Evropi, na njemu je 120.000 radnih sati bilo angažirano 200 ljudi. Toyota je u ovaj projekt uložila 50 miliona eura.
U Toyoti predviđaju da će ukupno 62 posto kupaca kupiti C-HR sa 1,8-litarskim hibridnim sistemom, 33 posto kupaca 2,0-litarski hibrid, a pet posto 1,2-litarski benzinac.
Ono što je ugrađeno u novi C-HR uglavnom nosi gen svih u međuvremenu predstavljenih noviteta iz Toyotine game, pa je tako C-HR sada opremljen svime onime što smo prošle godine vidjeli na novoj Corolli ili novom RAV 4, ali ono najvažnije je – novi potentniji pogon, mnogo više hibridne tehnologije – i još više multimedije.
Nova Toyota C-HR ostala je dosljedna upečatljivom vizuelnom identitetu, a silueta u stilu kupea daje joj hrabar izgled koji se ističe na cesti. Prednji i zadnji kraj doživjeli su detaljne promjene čineći automobil još profinjenijim, dok donji spojler u boji pojačava dinamiku oblika naglašavajući snažni, široki i povišeni stav.
Svjetla su unaprijeđena vrhunskom LED tehnologijom, pri čemu dnevna svjetla i pokazivači smjera stvaraju jedinstveni prednji sklop čineći glatku liniju iznad glavnih svjetala. Straga, novi sklopovi svjetala spojeni su sjajnim crnim spojlerom stvarajući jedinstveni, čisti oblik.
U Portugalu smo testirali motor koji je posebno zanimljiv za bh. tržište. To je poboljšani, učinkovitiji 1,8-litarski hibridni sistem (122 KS) s unaprijeđenim ekoperformansama i novim, jačim litijumskim baterijama. Njegova emisija CO2 iznosi 86 g/km po NEDC standardu, odnosno 109 g/km po WLTP standardu.
Nova Toyota C-HR ponosi se uvođenjem 2,0-litarskog pogonskog sklopa Hybrid Dynamic Force. Stvarajući 184 KS, ovaj sistem istovremeno omogućava naglašene vozne performanse uz veliku učinkovitost.
Dinamičke dorade uključuju izmjene konstrukcije ovjesa kojom je poboljšana udobnost u vožnji uz zadržavanje odlične upravljivosti na Toyoti C-HR. Sve izvedbe se odlikuju i smanjenom bukom i vibracijama, pa je komfor u kabini dodatno poboljšan.
Novi C-HR predstavlja se s novim multimedijalnim sistemom koji unapređuje Toyotinu ponudu povezivanja. Ovaj sistem sada omogućava potpunu integraciju pametnog telefona, a podržava i zadnje verzije Apple Carplay™ i Android Auto™, te skidanje posljednjih verzija karata putem mobilnog telefona.
Što se tiče unutrašnjosti, pri prvom kontaktu s vozilom primijetili smo poboljšane materijale, manje plastike i povratak „dugmića“ na 8-inčnom ekranu osjetljivom na dodir. Upravo to dizajneri su istakli kao poboljšanje na kojem su vrijedno radili.
Da, kako joj i kaže slogan, Toyota C-HR je crossover koji pulsira!
Novi C-HR biti bit će ubrzo predstavljen na tržištu BiH, uz početnu cijenu od 43.600 KM za benzinski agregat, te 47.100 KM za Hybrid 1,8.
Cijena 2,0 Hybrid C-LUB na našem tržištu iznosit će 58.800 KM.
Početak prodaje nove Toyote C-HR u BiH očekuje se krajem ove, odnosno početkom naredne godine.