Jeste li i vi među prezaposlenim ljudima koji su često na poslovnim putovanjima ili koji privatno organiziraju porodičnu svakodnevicu? Onda je za vas pouzdano vozilo od velike važnosti. Međutim, novi Passat je puno više od toga jer je „njegov posao“ da vam olakša. Zahvaljujući njegovim funkcijama, s mogućnošću intuitivnog rukovanja, svaka će se vožnja pretvoriti u iskustvo s visokim nivoom udobnosti, poručuju iz Volkswagena.
Krenemo li skraja, kada se kaže sve o modelu koji nam je bio na raspolaganju, pitat će se za cijenu.
Passat 2.0 TDI DSG Elegance DGS 4MOTION (200 KS) košta oko 87.300 KM. U Volkswagenu su se potrudili da to opravdaju.
Zadržano je to da je i dalje prepoznatljiv, baš kao i do sada. Moderne linije nisu ništa promijenile. Izgledom prevladavaju ravne linije, a najuočljivija novost izvana su LED svjetla, koja su sada standard sprijeda i nazad. Mora se priznati da, dok tolike ravne linije neke Volkswagenove modele u očima pojedinaca čine dosadnim, kod Passata se doimaju korisno i na mjestu u funkciji elegancije.
Najviše promjena doživjela je unutrašnjost Passata. I dalje je riječ o prilično suzdržanom dizajnu, bez nekih napadnih detalja, ali sve skupa, izgleda značajno bolje i profinjenije nego prije.
Materijali su kvalitetni, a završna obrada na visokom je nivou, sve u skladu s fokusom na premium konkurente. Vidljiv je veliki iskorak na tom polju u odnosu na prošlu generaciju, kao i na brojne konkurente u klasi.
Passat je već generacijama poznat kao solidan i ugodan u vožnji, a i na tom je polju nova generacija najprofinjenija dosad. Zahvaljujući laganoj platformi MQB, koja je kruća i ima niže težište, ova generacija je najdinamičnija dosad. Slično Golfu, Passata je vrlo lako voziti.
Precizno i tačno upravljanje i lako postavljanje u zavojima. Budući da je lakši, Passat uvjerljivije skreće i agilniji je od prethodne generacije. Ovjes je udoban, a to ne narušavaju niti veliki 19-inčni točkovi i sportsko podvozje koje ga spušta za 15 milimetara.
Volkswagen poput ovog jasno daje do znanja da je moćniji nego što piše u knjižici. To potvrđuju performanse, dojam u vožnji. Ima, naravno, bržih i dinamičnijih u klasi, ali kako se ovaj Passat vozi, kako leži, upija neravnine, ‘pegla’ zavoje, koči… Jednostavno zaslužuje najvišu ocjenu i tu niko nema dilema.
Passat leži i ponaša se „konkretno“, gotovo dosadno precizno. Sve je fino prigušeno te, premda je ovjes volkswagenovski krut, ugodno upija neravnine. A pod haubom je tehnička simfonija. Besprijekorno izbalansiran dizelaš snagu povećava ravnomjerno, uvjerljivo, čemu mu pomaže, što drugo reći, nego perfektan prijenosnik snage - automatski DCG mjenjač, s dvostrukom spojkom, koji stepene mijenja brzo, učinkovito i bestrzajno.
Passat osme generacije uveo je novost u biranju instrument-table. Uz klasičnu, na kakvu smo navikli (školski primjer preglednosti), dobio je digitalnu, kakvu je prvi pokazao Mercedes-Benz S-klase. Boljem dojmu doprinose i kvalitetniji materijali te novooblikovana sjedišta. Ergonomija je savršena, sve je filigranski precizno i dotjerano, osvježeno hi-tech gadgetima.