Ideja da ćemo od 2035. kupovati samo nove električne automobile (na baterije) čini se sve manje izvjesnom jer mnogi proizvođači ozbiljno računaju na vodonik kao pogonsko gorivo – u klasičnim motorima s unutrašnjim sagorijevanjem ili sistemima s gorivim ćelijama vodonika.
Honda je jedan od tih proizvođača, a sada je objavila da je uspjela prilično smanjiti cijenu cijelog sistema s gorivim ćelijama vodonika i da će ga ugraditi u novi model CR-V, kao jednu od opcija.
Proizvodnja počinje slijedeće godine u fabrici u Ohaju. CR-V na vodonik će biti zamjena za Clarity Fuel Cell, limuzinu koja se nudila u Kaliforniji od 2017. do 2020. godine.
Zanimljivo je da će ovaj novi model također imati opciju priključka na električnu energiju (slično plug-in hibridima) kako bi mu se omogućilo da ponudi malu količinu električnog dometa, a da pritom ne koristi vodonik.
Pogonski sistem s gorivim ćelijama je razvijen u saradnji s General Motorsom (pretvara vodonik u električnu energiju za napajanje elektromotora) i navodno je veliko poboljšanje pogonskog sklopa starog Clarityja i koristi 80 posto manje platine nego prije. To utječe na veliki pad cijene (tačne brojke još nisu objavljene).
CR-V s gorivim ćelijama će se pridružiti Toyoti Mirai i Hyundaiju Nexo te drugim najavljenim automobilima koje će pokretati vodonik. Ova ideja sve više golica i proizvođače poput BMW-a, Renaulta…