TJUNING

Manhartov BMW M4 sa 635 KS: Suptilan i snažan

Prava magija MH4 600 leži u njegovoj nadogradnji motora gdje se nalazi 635 KS

Manhart BMW M4: Upečatljiva završna obrada. Manhart

N. D.

9.2.2023

Manhart je poznat po svojim vizuelno i tehnički opsežnim konverzijama automobila, uključujući MH3 600, MH3 GTR i MH4 GTR II – svi su dizajnirani da privuku pažnju. Međutim, ne žele svi glasnu i ekstrovertnu pojavu i tu se pojavljuju drugi Manhartovi radovi.

Njemački tjuner predstavio je novi Manhart MH4 600, koji je baziran na G82 generaciji BMW M4 Competition, ali sa suptilnim i profinjenim rješenjima. Automobil je zadržao svoje standardne kovane felge Style 1000 M iz asortimana M Performance Parts, ali ima upečatljivu mat zlatnu bronzanu završnu obradu. Prednji točkovi su 20 inča, a zadnji 21, piše "Motor1".

Kao i većina Manhartovih verzija, MH4 600 je opremljen komponentama od karbonskih vlakana na eksterijeru, odabranim iz asortimana Manhart i M Performance Parts. Treba napomenuti da kompanija nudi svoje dijelove pojedinačno ili u bilo kojoj kombinaciji.

Manhart BMW M4: Visoke performanse - Avaz
Manhart BMW M4: Visoke performanse - Avaz
Manhart BMW M4: Visoke performanse - Avaz
Manhart BMW M4: Visoke performanse - Avaz
Manhart BMW M4: Visoke performanse - Avaz
+3

Prava magija MH4 600 leži u njegovoj nadogradnji motora. Twin-turbo 3,0-litarski S58 motor je pojačan na 635 KS (474 ​​kilovata).

Podešavanje motora rezultira ubrzanjem od 0-200 km/h za samo 10,5 sekundi. Podešeni BMW M4 Competition također ima Manhart ispušni sistem od nehrđajućeg čelika (dostupne su opcione cijevi obložene ugljenikom) i izbor odvodnih cijevi, bilo sa 300-ćelijskim GESI katalizatorima ili bez njih.

Dodatno, ovjes je optimiziran izborom između H&R opruga ili Manhart coilover ovjesa. Što se tiče kočenja, BMW karbonski keramički kočioni sistem, koji dolazi uz dodatnu cijenu, ostaje nepromijenjen.

MH4 600 je savršen primjer kako Manhart može napraviti automobil koji je suptilno dizajniran, ali snažan i visokih performansi. Jedina kvaka je u tome što su opcije bez njemačkog TUV odobrenja pa su namijenjene samo za izvoz.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.