Evropski B segment ostaje bez nekih dobro poznatih imena u automobilskoj industriji. Ford Fiesta je otišla u historiju, Polo njemačkog proizvođača Volkswagena je neizvjesna zbog nadolazećeg Euro 7 standarda koji će proizvodnju malih automobila učiniti preskupom.
Stoga je i KIA odlučila povući model Rio sa tržišta Starog kontinenta, prenosi Autocar.
Južnokorejski brend sa svojim modelom izlazi sa evropskog i britanskog tržišta ove godine, a Rio će nasljednika u salonima dobiti u formi modela Stonic.
Mali KIA-in model je još uvijek dostupan u određenim europskim zemljama uključujući Veliku Britaniju, ali samo putem salona, što znači da je nemoguće odabrati željene specifikacije.
KIA je isporučila samo 32.506 primjeraka modela Rio u Europi prošle godine. Promjena u potražnji otišla je na stranu crossovera, tako da je to primoralo KIA-u da donese tešku odluku o povlačenju ovog modela.
- Osim situacije s modelom Rio, KIA ostaje u potpunosti posvećena „malim automobilima“ iz A i B segmenta – saopštili su iz južnokorejske kompanije.
Što se tiče europskog B segmenta, čini se da će ako Euro 7 standard stupi na snagu, to će značiti kraj malih automobila s unutrašnjim sagorijevanjem na Starom kontinentu.
Direktor Volkswagen Tomas Šefer (Thomas Schafer) je u nedavnom intervjuu upozorio da bi kompaktni hatchback mogao biti skuplji za 3 do 5 hiljada eura u odnosu na današnje cijene. Zbog toga je Ford odlučio povući Fiestu i zadržati samo crossover Pumu, koja ima istu platformu.