Jedan od najiritantnijih problema svakog vozača su zamagljena stakla u automobilu. Njemački auto-moto klub (ADAC), kako za druge tako i za ovaj problem, ponudio je neke savjete. Odmoći sigurno neće ono što su ponudili.
Topli zrak
Postavite grijanje na maksimalni nivo, a potom uključite ventilaciju, također na najveći mogući nivo, da krene puhati topli zrak.
Snažno strujanje zraka ima sličan učinak kao i fen za kosu.
Veoma je važno da ventilacija bude usmjerena direktno prema vjetrobranskom staklu.
Svjež zrak
Ustajali, postojeći zrak u vozilu ne pomaže u odmagljivanju prozora. Ako je zrak vani suši nego u vozilu, svakako treba prvo otvoriti prozore i osigurati izmjenu zraka.
Zato je dobro puhač uvijek imati uključen barem na najmanjem nivou.
Čista krpa
Ako su stakla veoma mokra, potrebno ih je prvo osušiti čistom krpom ili spužvom.
Vlaga se manje taloži na čistim staklima. Zato, ako redovno čistite stakla s unutrašnje strane, po mogućnosti sredstvom za čišćenje stakla, općenito ćete imati manje problema sa zamagljenim staklima.
Redovno održavanje
Svaki klimatizacijski sistem vremenom gubi rashladno sredstvo, i to do 15 posto, zbog čega nije ni čudo da nakon određenog vremena gubi snagu.
Zbog toga bi ga trebali održavati kod stručnjaka najmanje svake tri ili, još bolje, svake dvije godine. Stručnjak će napuniti rashladnu tekućinu, ali i provjeriti nepropusnost klimatizacijskog sistema.
Vlažne stvari
Zamagljivanje prozora uvijek izaziva vlaga u kabini ili nedovoljan protok zraka. Kada je nešto mokro u enterijeru, čim se upali grijanje, voda počinje isparavati i zbog toga prozori magle. Klasične patosnice zamijenite gumenim, jer one ne upijaju vodu.
Sve vlažne stvari ostavite u prtljažniku automobila.