Povodom 23. godišnjice „Dnevnog avaza“, tradicionalna svečanost upriličena je sinoć u hotelu „Radon Plaza“ u Sarajevu, a prisustvovali su joj uposlenici najtiražnijeg i najutjecajnijeg medija u Bosni i Hercegovini.
Vrtoglav uspon
Pune 23 godine prošle su otkad su prvi primjerci naše novine stigli u ruke čitalaca. Bilježeći rast prodaje iz godine u godinu, „Dnevni avaz“ izrastao je u jedan od najuspješnijih brendova u cijeloj zemlji.
Glavni i odgovorni urednik Fadil Mandal podsjetio je da je „Avaz“ jedan od najjačih bh. brendova i neprikosnoveni lider na medijskoj sceni Bosne i Hercegovine.
- Od samog osnutka uvjerljivo smo najtiražniji, najčitaniji, najcitiraniji i najutjecajniji medij u BiH. Za sve to, naravno, zaslužni su i novinari i urednici i ostali uposlenici kompanije koji rade u njenim drugim segmentima, od onih u sjedištu Uprave, preko vozača i tiražera, do vrijednih radnika u našoj štampariji. U vrijeme razvoja novih medijskih platformi „Dnevni avaz“ sa svojim portalom, također, bilježi vrtoglav uspon. Danas „Avazov“ portal ima milion i po klikova dnevno i postavlja nove standarde u online novinarstvu. Za kraj, naša poruka je da idemo dalje u osvajanje novih poslovnih i medijskih rekorda - poručio je Mandal.
Radončić: Svjetionik slobode
Obraćajući se na svečanosti, utemeljitelj „Avaza“ Fahrudin Radončić je rekao:
- „Avaz“ je sve ove godine bio svjetionik slobode misli i odbrane demokratije i vrijednosti slobodnog društva. Vaša misija je da ostanete na tom putu. „Avaz“ je ovih 25 godina često bio meta raznih političkih napada, ali slobodnu misao niko nije pobijedio. Trebate biti sretni što vas napadaju jer samo najjače napadaju, a slabe sažalijevaju. A vi ste najjači u odbrani prava javnosti da zna šta se dešava u ovoj zemlji. „Avaz“ ima vanserijske profesionalce, urednike, novinare, najbolju štampariju i distribuciju, gdje vozači samo za jednu večer prijeđu 10.000 kilometara da bi novina došla do čitalaca. To je ono liderstvo koje „Avaz“ razlikuje od drugih.