„Konzum BiH“ je snizio redovne cijene osnovnih proizvoda za potrebe domaćinstva, što je kupcima donijelo značajne uštede. Radi se o svakodnevno potrebnim proizvodima iz kategorija mliječnih i mesnih prerađevina, osnovnih životnih namirnica, konzerviranog programa, bezalkoholnih pića i slatkiša, te sredstava za ličnu higijenu, pranje i čišćenje.
Proizvodi su odabrani prema rezultatima analize potrošačkih potreba kupaca i spadaju u grupu proizvoda za kojima vlada najveća potražnja na tržištu, a ujedno su najtraženiji proizvodi u ponudi „Konzuma“. Kupci ih lako mogu pronaći jer na policama nose oznaku „Dobre cijene svaki dan“.
Nove korekcije
Odluku o sniženju redovnih cijena proizvoda, kao jednu od mjera restrukturiranja, donijela je nova Uprava „Konzuma“ kako bi svojim vjernim kupcima omogućili povoljnije snabdijevanje osnovnim proizvodima za domaćinstvo uz dodatnu uštedu. Riječ je o prvom valu sniženja, a u narednom periodu slijede dodatne korekcije.
Ovakav potez kompanije prepoznali su i potrošači koje smo zatekli u „Konzumovom“ objektu na Marindvoru u Sarajevu.
Zejneb Brković kaže da je redovan kupac u „Konzumu“.
- Bitno je da je ovo sniženje cijena najviše fokusirano na osnovne potrepštine – rekla je Brković.
Slično misli i Selma Bosnić.
- S obzirom na to da isključivo kupujem u „Konzumu“, ovo sniženje mi mnogo znači. Zadovoljna sam, jer se može uštedjeti – rekla je Bosnić.
Zadovoljstvo nije krila ni Emina Zelović, koja često kupuje u „Konzumu“ i zadovoljna je.
- Sniženje cijena je primjetno, a pogotovo ovo s oznakom „Dobre cijene svaki dan“ – rekla je Zelović.
Potrošačka korpa
Menadžment kompanije obradovale su ovakve reakcije potrošača.
- Izuzetno mi je drago da na ovaj način možemo pokazati kupcima da cijenimo njihovu lojalnost te, zahvaljujući sniženim cijenama, omogućiti im da u vrijeme izuzetno niske kupovne moći znatno uštede i kada ne kupuju na akciji. Naravno, „Konzum“ će i dalje imati dobre akcije na koje su kupci navikli, ali od sada su im u našim prodavnicama svaki dan dostupne snižene redovne cijene artikala koji čine bazu gotovo svake potrošačke korpe - objašnjava Nihad Imširović, direktor „Konzuma“.
Naglasio je da su u pitanju kvalitetni proizvodi poznatih brendova, a značajno su zastupljeni i domaći proizvodi.
Novi objekti i veći asortiman
Osim intenzivnog ulaganja koje je kompanija usmjerila u sniženje cijena, radimo na proširenju asortimana, uspostavili smo saradnju s nizom novih dobavljača te ojačali partnerske odnose s našim stalnim dobavljačima, tako da naši kupci već mogu primijetiti dodatno obogaćen asortiman na policama – kaže Imširović, objašnjavajući da u narednom periodu kompanija ima planove za otvaranje novih prodavnica na lokacijama gdje „Konzum“ do sada nije bio prisutan.