Na robi jedna cijena, a na kasi druga. Pokušao sam vratiti artikl s računom neposredno nakon kupovine, ali imaju takvu politiku da ne vraćaju novac nakon što je izdat račun. Samo zamjena, iako nisam čak ni napustio objekt, niti je otvoren artikl. Lijepo sam objasnio radnici da piše druga cijena, ali bezuspješno.
Ovo je samo jedan od brojnih komentara nezadovoljnih kupaca, objavljenih na društvenoj mreži jednog trgovačkog centra u Sarajevu.
Pretrpani žalbama
Nažalost, ovo nije usamljen slučaj. Udruženja za zaštitu potrošača u posljednje su vrijeme pretrpana žalbama prevarenih kupaca.
Naglašavaju i da se dešava da su cijene neuredno postavljene, pa kupci ne mogu odgonetnuti koliko zapravo košta koji proizvod. Sve se radi da bi se potrošač zbunio i da ne bi primijetio prevaru. To nam je potvrdio i Edin Pašić iz Udruženja za zaštitu potrošača Kantona Sarajevo.
- Potrošačima savjetujemo da dobro pogledaju cijene na polici i na kasi. Kada uoče ovakav slučaj, ne smiju prešutjeti, jer će na prevaru nasjesti neko drugi. Potrošači moraju znati da je ovo klasična prevara, jer se krši Zakon o zaštiti potrošača - istakao je Pašić.
Prema njegovim riječima, ova pojava toliko je raširena da je u pojedinim firmama postala nezvanična poslovna politika.
- Kada ih kupci uhvate u laži, prodavači se najčešće pravdaju da se radi o grešci, ali to uglavnom nije tačno. I to rade ne samo veliki trgovački centri nego i manje trgovine, pa kome ova bahatost prođe, dobro i jeste - naglašava Pašić.