Nakon konsultacije sa bazom i uključenjem velikog broja roditelja putem svojih predstavnika možemo reci da su mišljenja i stavovi veoma podijeljeni kada je u pitanju organizovanje nastave u septembru, naveli su iz Vijeća roditelja Kantona Sarajevo.
Navode da je trenutna epidemiološka situacija u KS veoma loša i smatraju da se prije donošenja bilo kakve odluke treba uključiti i tražiti preporuke od Ministarstva zdravstva i epidemiološke službe ali i uključiti nekoga od njih u ovaj tim koji bi redovno pratio situaciju na terenu.
Naglašavaju da je izrazito važno donijeti procedure i protokole za različite situacije, sve s ciljem stavljanja sigurnosti djece na prvom mjestu.
- Online nastava bi svakako morala biti opcija koja se u svakom trenutku može primijeniti, a za razliku od prethodne godine morala bi biti bolje organizovana i prilagođena svim učenicima. Problemi sa kojima su se roditelji suočavali u prethodnom periodu su:
1. Mogućnosti svih učenika (roditelja) nisu iste, razlikovala se vrsta uređaja sa kojeg se prati nastava a samim tim i brzina interneta što je veoma mnogo uticalo na sam način praćenja nastave a samim tim i na ocjene.
2. Jedistvena platforma i jedinstveni sadržaji koji bi se trebali uskladiti na nivou aktiva jer su uočena velika odstupanja istog plana rada, istog razreda u različitim školama.
3. Izmjena pravilnika o ocjenjivanju i jasna instrukcija o ocjenjivanju.
4. Djeca koja pohađaju nastavu po IPP i uključenje asistenata i prilagođavanje mogućnostima djece
5. Komunikacija sa djecom putem videopoziva i više sadržaja koji su prilagođeni datom uzrastu.
6. Učenici od I-IV razreda OŠ kojima je za praćenje nastave potrebna pomoć roditelja i sam način organizovanja iste ( Organizovanje i rad putem VIBER grupa se pokazalo kao veoma nefunkcionalno) a najveći problem jeste i vrijeme trajanja nastave dok su roditelji na poslu.
Prijedlog UO Vijeća je da se ažuriraju podaci po školama na način da se putem razrednika dobije tačan podatak sa kojih uređaja djeca prate nastavu, koju vrstu interneta koriste kako bi na osnovu toga mogli pripremiti i prilagoditi nastavu za sve učenike.
Napominju da je cilj dobiti tačan podatak za porodice gdje je više učenika u jednoj smjeni što se također mora uzeti u razmatranje i za takve situacije pronaći neka rješenja unutar škole.