Vlada Kantona Sarajevo obavezala se ugovorom da će u narednih deset godina preduzeću GRAS svake godine uplaćivati 44 miliona maraka za isplatu plaća radnicima, uplatu doprinosa, izmirivanje poreza.
To znači da će ova firma, koja je simbol Sarajeva, potrošiti 440 miliona KM. Od te svote, ni fening neće biti izdvojen za obnovu voznog parka ili pruge.
- Stvari se u ovom preduzeću moraju mijenjati, i to od vrha do dna. Od Uprave i uposlenika očekujemo konkretna rješenja, jer je cilj stabilizacija preduzeća. Sistematizacija se mora uraditi i treba početi od silnih direktora, šefova, portparola. Njih, realno, ima mnogo više nego što je potrebno. S druge strane, kada pričamo o vozačima, mehaničarima, higijeničarkama, tu imamo manjak ljudi – kazao je ministar saobraćaja Kantona Sarajevo Adnan Šteta.
Od čelnih se ljudi očekuje da se više angažiraju, da ne trče svako malo u Kanton sa svojim problemima, već da ih pokušaju sami riješiti.
- U prethodnom periodu sve se svelo na to da, ako imaju neki problem, Kanton nađe privremeno rješenje i vatra se malo smanji, pa se opet razbukta. Ta se praksa mora ukinuti. Moramo se boriti da se gubici koji su milionski umanje – istakao je ministar.
Prema njegovim riječima, dnevno na ulice Sarajeva izađe 100 vozila, a da bi se pokrile sve linije, potrebno ih je 170.
- To nam najbolje pokazuje kakav problem imaju građani. Zato je nama prioritet da građanima damo prijevoz kakav zaslužuju – kazao je ministar.