Ugradnja mermernih ivičnjaka na goraždanskom Mostu žrtava genocida u Srebrenici danas bi trebala biti okončana, a u narednih nekoliko dana i izgradnja pješačkih staza.
U teškim uvjetima, na visokim temperaturama, ali bez zastoja, radove na rekonstrukciji izvode uposleni u kompaniji ŽGP, a finansira ih Javno preduzeće Ceste FBiH.
- Trenutno je u toku farbanje završnom bojom čelične konstrukcije mosta, montaža zaštitne ograde, te ugradnja ivičnjaka i izgradnja pješačkih staza. Radimo i na ugradnji dilatacionih naprava, s kojima most “radi”, slobodno se u određenoj mjeri pomjera. Na stubu broj 2 je urađena, a sad radimo na stubu 6. Slijedeća faza je izrada hidroizolacije na kolovoznoj traci i završna faza asfaltiranja, a to planiramo u drugoj polovini jula – kazao nam je Mirsad Kadić, rukovodilac gradilišta.
Most žrtava genocida u Srebrenici izgrađen je u periodu od 1961. do 1963. godine i bio je prvi u bivšoj Jugoslaviji sa. spregnuto – prednapregnutom konstrukcijom i nije poznato da je ikada izvršen tehnički prijem radova.
Uporedo sa rekonstrukcijom Mosta žrtava genocida u Srebrenici, u Goraždu je trebala početi i izgradnja raskrsnice sa kružnim tokom koja most povezuje sa magistralnim putem M20. Ukupna vrijednost ovih investicija je 3,3 miliona KM.
- Izgradnja kružnog toka trebala je teći uporedo, ali imovinsko – pravni odnosi su se rješavali. Mi smo spremni, imamo mehanizaciju i radnike, čekamo samo da nas uvedu u posao i očekujemo svaki dan da se to desi – pojašnjava Kadić.
Zbog rekonstrukcije Mosta žrtava genocida u Srebrenici, saobraćaj u Goraždu već mjesecima je usmjeren preko pješačkog mosta Alije Izetbegovića u samom centru grada. Uporedo sa rekonstrukcijom oštećenog, radnici ŽGP u Vitkovićima, nekoliko kilometara uzvodno od grada, grade novi most preko Drine, a naredne sedmice bi trebala biti okončana izgradnja rasponskih konstrukcija i početi izgradnja trotoara.