Tokom ekološke akcije čišćenja rijeka Bunice i Bune u prethodnom razdoblju izvađene su 62 vreće otpada.
- U akciji na rijeci Bunici učestvovalo je 26 ljudi i prikupljeno je 28 vreća otpada, dok su u akciji čišćenja korita Bune sudjelovale 32 osobe koje su prikupile 34 vreće otpada. Ovu akciju uradili smo na kanuima koje nam je osigurao partner Blagaj City - naveli su iz Omladinskog kluba "Novi val".
Iz kluba su zahvalili svima koji su se priključili akciji te su istaknuli kako će se akcije čišćenja drugih rijeka u Hercegovini nastaviti.
Cilj kampanje "Čuvaj, pazi, ne bacaj!“ je da akcijama čišćenja prirodnih ljepota, koje Bosna i Hercegovina ima, podigne svijest građana o važnosti čuvanja okoliša, o ekološkim problemima, ali i o činjenici koliko otpad koji bace uništava prirodu.
- Nažalost, veliki je broj neodgovornih pojedinaca koji svoj otpad bacaju u prirodu, umjesto u mjesta predviđena za to. Cilj ove kampanje je da skrene pažnju ljudima da se odgovornije ponašaju prema prirodi, da razmisle o tome šta svaki komadić otpada koji građani bace čini prirodi i koliko mu treba da se razgradi. Nadamo se da ćemo uspjeti probuditi svijest o važnosti očuvanja prirodnih ljepota koje mi u Bosni i Hercegovini imamo zaista mnogo - poručio je Goran Mišić, brend menadžer grupacije Molson Coors za BiH.
Akcije su organizirane u sklopu kampanje "Čuvaj, pazi, ne bacaj!", koju kompanija Molson Coors provodi već drugu godinu zaredom, a partneri su Omladinski klub "Novi val", lokalni partner "Blagaj City", Udruženje sportskih ribolovaca "Neretva 1933" i Gold River Bunica.