U Visokom je danas održana konfercencija za medije kompanije "Alma Ras", koja bilježi konstantan rast i razvoj od male porodične radionice do brend lidera na bosanskohercegovačkom tržištu.
Svoju poziciju kompanija "Alma Ras" stvarala je isključivo zahvaljujući visokom stepenu kvalitete i prepoznatljivom imidžu, odabirom visokovrijednih prirodnih materijala evropskog porijekla kao i praćenjem svjetskih modnih trendova, prilagođenim potrebama kupaca, uz prepoznatljivi imidž u pogledu kvalitete i stila.
Kupci biraju kvalitet
Rasim Memagić, generalni direktor i predsjednik Uprave kompanije, kazao je da kupci uvijek prepoznaju kvalitet i rado biraju "Alma Ras" proizvode.
- Unatoč brojnim promjenama na tržištu, adekvatnim upravljanjem, kvaliteti i kontinuiranim inovacijama, kompanija "Alma Ras" zadržala je poziciju brend lidera na bh. tržištu, a rekordan rezultat s povećanjem prihoda i najveći broj uposlenika u historiji kompanije, te kontinuirani rast korisnika "Alma Ras" proizvoda, obilježili su ovu 2022. godinu – rekao je Memagić.
Odgovornost prema zajednici
Kreativna direktorica i članica Uprave ove kompanije, Sedina Memagić, istakla je da je održivost dugoročni pravac u svim aspektima poslovanja.
- Slogan “Dodir koji volim” je poruka za koju se veže brend Alma Ras, ali je i vodilja u načinu na kojim postupaju prema uposlenicima, partnerima i potrošačima iz čega je proizašlo nekoliko kampanja koje su obilježile i ostavile trag u ovoj godini. Posebnu pažnju privukle su: “S ljubavlju sašila” gdje su kupcima pokazali ko su uposlenici i koje su njihove životne priče koje ih vode kroz posao koji rade. Održivost je dugoročni pravac u svim aspektima poslovanja kompanije "Alma Ras" jer želimo biti odgovorni prema društvu i zajednici, a potrošačima ponuditi uvijek vrijednost više - riječi su Sedine Memagić.
Bolji uslovi rada
Medijima se potom obratio Kemal Hadžić, direktor HR-a i SCM-a, i član Uprave kompanije.
- Svjesni važnosti uposlenika, konstantno unapređujemo uslove rada kroz različite benefite, poseban i privlačan ambijent rada. Posebno smo ponosni i na program Internshipa, gdje pružamo priliku mladim ljudima da steknu prvo formalno radno iskustvo, te drugim modelima zapošljavanja putem kojih smo zaposlili novih 55 ljudi – dodao je Hadžić.
Zadovoljstvo kupaca
U cilju unapređenja i održivosti kvaliteta proizvoda, konstantno mjerimo zadovoljstvo kupca, riječi su Merime Omanović - Husić, menadžerice kvalitete.
- Kontinuiranim unapređenjem poslovanja i posebnog radnog ambijenta, te značajnim certifikatima u djelu tekstilne industrije održavamo saradnju s postojećim B2B kupcima: Triumph, Calida, Calzedonia, Armani, Mey i Hugo Boss, i stvaramo nove poslovne prilike. Tako se posebno izdvojio GOTS certifikat koji je globalni standard za proizvodnju organskog pamuka i podrška u segmentu održivog poslovanja. Alma Ras je među rijetkim kompanijama u BiH i regiji koja posjeduje ovaj certifikat vrlo važan za dalje širenje i razvoj održivog poslovanja – kazala je Omanović - Husić.
Planovi za narednu godinu
Svjesni značaja održivog poslovanja, u prethodnom periodu, kompanija „Alma Ras“ implementirala je i finansirala projekte za kompletnu društvenu zajednicu. U cilju smanjenja potrošnje električne energije i povećanja konkurentnosti instalirani su solarni paneli u Visokom i Olovu. Naredne godine u planu je otvaranje nove fabrike i samim time otvorenje radnih mjesta za različita zanimanja. Kako navode, ulaganje u edukaciju i razvoj kompetencija uposlenika biće u fokusu i 2023. godine. Uprkos rastu kamata i skeptizicmu na evropskom tržištu po pitanju potražnje i dalje žele zadržati lidersku poziciju. U cilju stabilnosti poslovanja radit će na beskompromisnom kvalitetu i ultimativnom odnosu s kupcima.