SVEČANO OTVARANJE

Lasić: Most Hercegovina je najkompleksniji infrastrukturni objekt na cijelom Koridoru 5C

Njegova vrijednost tim je veća, jer će nas izravno povezati sa Evropskom unijom, odnosno Graničnim prijelazom Bijača

Denis Lasić. Zvonimir Barišin / Pixsell

Meliha Smajkic

4.9.2024

Denis Lasić, direktor JP "Autoceste FBiH“ je u svom obraćanju prisutnima na svečanom otvaranju, između ostalog kazao, kako se za most Hercegovina s pravom može reći da je najkompleksniji infrastrukturni objekt na cijelom Koridoru 5C.

- Njegova vrijednost tim je veća, jer će nas izravno povezati sa Evropskom unijom, odnosno Graničnim prijelazom Bijača. Jedinstvena je prilika, povjerenje koje su dobile "Autoceste FBiH“ graditi, a još veće zadovoljstvo izgraditi ovaj most kojeg su ovih šest stubova koji ga drže učinili da bude jedan od najviših mostova u ovom dijelu Evrope - rekao je Lasić. Naveo je i da su na završetak radova mosta Hercegovine utjecali brojni faktori.

Brojni izazovi

- No, svjesni činjenice da velike građevine sa sobom neminovno nose i brojne izazove, s ponosom možemo kazati da pogled ka mostu Hercegovina jasno govori da je vrijedilo truda. 

Povjerenje koje nam je ukazano kao investitoru, da gradimo najveći infrastrukturni projekt u BiH - koridor 5C, svakako je i potvrda kvalitetnog rada Vlade Federacije BiH, ali znak da smo stvorili pozitivnu atmosferu - rekao je Lasić.

Ukazao je na to kako značaj izgradnje autoceste za turizam naše zemlje ne treba posebno naglašavati te da će južni tok koridora 5C BiH znatno primaknuti Jadranskoj obali i susjednoj Hrvatskoj, a time i potencijalnim posjetiocima iz Evropske unije.

- Izgradnja autoceste nije samo zahtjevan građevinski pothvat, već i značajan gospodarski zamah za našu zemlju. Izgradnja je to to i suvremene i funkcionalne i proevropske Bosne i Hercegovine kakvoj svi zajedno težimo. 

S izgradnjom autoceste kroz Hercegovinu nećemo stati. "Autoceste FBiH“ će će nastaviti do kraja godine povezivati južni dio zemlje s novih blizu 30 kilometara do Mostara sjever-rekao je Lasić.

Zahvalio se Evropskoj uniji i evropskim bankama, Evropskoj banci za obnovu i razvoj i Evropskoj investicijskoj banci na kontinuiranoj finansijskoj podršci brojnim projektima na koridoru 5C.

Historijski događaj

- Proteklih mjeseci pokazali smo izuzetnu odlučnost u nastavku gradnje novih kilometara, a sve s ciljem kako bi uz sav kapacitet i snagu u potpunosti završili izgradnju koridora 5C do 2030.godine - rekao je Lasić naglasivši da je ova svečanost povijesni događaj za našu zemlju.

U cijeli projekat koji je bio podijeljen na dva LOT-a utrošeno je gotovo 101.3 miliona eura bez PDV-a. Među značajnim objektima na ovoj poddionici su petlja Čapljina s naplatnim mjestom, tri vijadukta, tunel Hercegovina, kao i interregionalno čvorište, a najvažniji je, zasigurno, kolosalni most

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.