KORISTI ZA MARKETING

NiP Novi Grad pozvao Tužilaštvo KS i CIK da istraže Semira Efendića: Tvrde da budžetski novac troši za ličnu promociju

U jednom mandatu tako se u svrhu promocije i marketinga potroši oko milion KM, kako se navodi

Facebook

N. H.

5.9.2024

Narod i pravda Novi Grad zatražili su od nadležnih institucija, posebno od Kantonalnog tužilaštva i Centralne izborne komisije (CIK) BiH, da istraže zloupotrebe novca građana za ličnu promotivnu kampanju načelnika Novog Grada i predsjednika SBiH-a Semira Efendića.

- Prema javno dostupnim podacima, Općina Novi Grad godišnje troši više od 250.000 KM u promotivne svrhe. Iako je pitanje uopće opravdanosti potrošnje toliko novca u ove svrhe, posebno je sporno što se najveći dio novca troši isključivo u promociju načelnika Novog Grada i predsjednika Stranke za BiH Semira Efendića.

U jednom mandatu tako se u svrhu promocije i marketinga potroši oko milion KM. S obzirom da je Efendić načelnik već 12 godina, u vlastitu promociju potrošio je višemilionski iznos - naveli su iz NiP-a Novi Grad.

Kao konkreta primjer naveli su video "Ako su oni mogli, mi moramo".

- Produkcijska kuća koja je radila ovaj video na više javnih tendera i putem direktnih sporazuma od Općine Novi Grad naplatila je više od 50.000 KM. Istovremeno, video koji govori o privrednom razvoju Općine Novi Grad objavljen je isključivo na ličnim nalozima (Facebook, YouTube itd.) Semira Efendića. Ni na jednoj dostupnoj platformi Općine Novi Grad (zvanična web stranica, YouTube, Facebook…) nije objavljen pomenuti video.

Od ukupnog godišnjeg općinskog budžeta za promociju u iznosu od 250.000 KM načelnik Efendić polovinu troši na način da sklapa direktne sporazume sa određenim, njemu bliskim, produkcijskim kućama i medijima. Posebno je sumnjivo što te iste produkcijske kuće i pojedinci učestvuju i u kampanji pružajući Efendiću različite usluge i podršku što ukazuje na mogućnost da se općinskim novcem plaća politička kampanja - naveli su oni.

Kao još jedan primjer netransparentnog postupanja ističu i promotivni tekst objavljen na jednom od portala u Hrvatskoj.

- Iako nije označen kao promotivni, iz strukture teksta i drugih informacija koje nadležni organi lako mogu provjeriti, lako je dokazivo da se radi o plaćenom oglašavanju.

Stoga, tražimo od nadležnih institucija da se ovakva postupanja ispitaju te da se posebna pažnja obrati na način trošenja novca svih građana u vrijeme izbornih kampanja - zaključili su iz NiP-a Novi Grad.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.