M:TEL

B2B konferencija u Tuzli: Fokus je na klijentima

Kompanija m:tel usmjerena na izgradnju povjerenja sa korisnicima

B2B konferencija u Tuzli: Fokus je na klijentima. m:tel

D. P.

prije 2 dana

Klijenti su srce svakog poslovanja, poruka je sa poslovne konferencije u Tuzli, održane 30. septembra ove godine, koja je bila i posljednji B2B susret projekta „Pouzdanost 2023/24“ u organizaciji LRC BiH.

Posvećenost korisnicima je bila i centralna tema stručnog panela pod nazivom „Klijenti u fokusu: Strategije za izgradnju dugoročnih odnosa“ gdje je jedan od učesnika bio Alen Jogunčić, regionalni koordinator prodaje iz kompanije m:tel.

Jogunčić je istakao da se kompanija m:tel konstantno prilagođava promjenama na tržištu, osluškuje potrebe korisnika i uvažava ih jer je to jedan od sastavnih dijelova uspješnog poslovanja. Naglasio je da posvećenost korisnicima, kvalitetan tim, odgovorno poslovanje i usmjerenost ka promjenama, osiguravaju povjerenje korisnika i poslovnih partnera, što je uslov za kvalitetnu saradnju.

Dugoročni odnosi sa klijentima nisu samo o ponovnoj prodaji – radi se o stvaranju zajedničke vrijednosti, građenju povjerenja i stvaranju partnerstva koje traje, zaključak je finalne ovogodišnje LRC konferencije u Tuzli održane uz prijateljsku podršku kompanije m:tel.

LRC Business Intelligence System Sarajevo, najstarija je i najveća bonitetna kompanija u BiH, koja djeluje na principima i po uzoru modernih kompanija za podršku poslovanju širom svijeta.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.