Nakon nešto više od godinu, mladi bh. brend „Bardo“ sada je već poznat širom BiH, a svoju ekspanziju počeo je prema Srbiji, Hrvatskoj, ali i mnogo dalje.
Tako se „Bardo“ našao na sajmu IFE 2019 The International Food & Drink Event u Londonu, gdje je među 1.350 uspješnih i svjetski poznatih proizvođača bilo prilike da se razgovara i predstavi dašak pozitivne i zdrave energije koja se kreira u malom proizvodnom pogonu u Sarajevu.
Lilijan Sulejmanović, jedan od osnivača kompanije „Te Ora“, koja je stvaralac brenda „Bardo“, rodom je iz Sarajeva, ali je već dugo godina u Londonu.
- Naći se među uspješnim proizvođačima iz cijelog svijeta, za „Bardo“ je veliki korak i pomak. Svima nama u „Te Ori“ ispunjena su srca dok prezentiramo ovako kvalitetno izrađene proizvode iz naše male tvornice u Sarajevu. Vjerujem da će „Bardo“ pronaći svoje mjesto i na stranim tržištima - kazala je Sulejmanović.
„Bardo“ je na tržište prvo plasirao energetske pločice, sada već svima poznate jer se mogu naći u svim trgovačkim lancima BiH, ali i malim trgovinama. Zbog velikog interesiranja iz Srbije, kontaktirali su ih predstavnici kompanije „Biokutak“, koja će biti ekskluzivni distributer.
- Svi proizvodi „Bardo“ ručno su pravljeni, što dokazuje koliki su trud, pažnja i ljubav uloženi pri kreiranju svakog zalogaja. „Bardo“ svakim danom raste, uči i trudi se udovoljiti kupcima - kazala je Azra Husarić, direktorica kompanije „Te Ora“.