Kompanija "Twitter" saopćila je da će na svojoj društvenoj mreži proširiti zabranu reklamiranja medija koje sponzoriraju države.
U saopćenju kompanije navodi se da će od sada biti zabranjeno reklamiranje svih medijskih organizacija koje države kontroliraju, bilo finansijski ili uređivački.
- Obnavljamo našu politiku reklamiranja koja se odnosi na državne medije. Od sada više nećemo prihvatati reklamiranje medijskih organizacija koje su pod kontrolom državnih vlasti - dodaju iz kompanije.
U saopćenju se napominje da je riječ o globalnom pristupu koji će se proširiti na kompletno poslovanje.
Odluke u vezi s politikom društvene mreže donosit će se, kako se navodi, na osnovu ključnih pitanja slobode i nezavisnosti medija, kao što su uređivački sadržaj, finansijsko vlasništvo, utjecaj ili miješanje u rad emitera, urednika i novinara, direktno ili indirektno vršenje političkog pritiska, kao i kontrola procesa proizvodnje i distribucije.
- Ova politika neće se primjenjivati na medije koji su posvećeni isključivo, zabavnom, sportskom ili sadržaju o putovanjima, ali može da se primijeni ukoliko je takav sadržaj pomiješan s političkim - dodaje se u saopćenju.