Vjerovatno ne bih puno pogriješio ako bih konstatirao da Sarajevo nikada u historiji nije bilo bolje okićeno kao pred ovu Novu godinu. Za razliku od višegodišnje prakse izvlačenja starih, dotrajalih ukrasa iz hangara i njihovog, doslovno, bacanja po gradu, kako bi SDA-ovska vlast pokazala da će se Nova godina, iako „preko neke stvari“, ipak obilježiti, ove godine centar grada i ključne građevine veličanstveno su ukrašene, a praznični ambijent proširen je sve do kraja Vilsonovog šetališta.
Sarajevo je danima bilo krcato turistima, region se slio u glavni grad BiH, smještajni kapaciteti bili su do kraja popunjeni, popratni sadržaji na nivou. Sve je obećavalo najbolji doček Nove godine u Sarajevu do sada, a onda je nastupila... Dubioza.
Centralni koncert, koji je građane Sarajeva i brojne posjetioce trebao uvesti u novu 2023. godinu, ispao je mlak, i to najblaže rečeno. Bina je bila mala i neadekvatna, članovi benda „Dubioza kolektiv“ djelovali su krajnje nepripremljeno i nezainteresirano, fore kojim su trebali zabaviti publiku bile su neumjesne i otrcane, ozvučenje katastrofalno, scenskih efekata gotovo da nije ni bilo, a kompletan „ugođaj“ trajao je sve skupa sat! Svjedočili smo i apsurdu da su članovi benda pet minuta prije ponoći jednostavno napustili binu, tako da su građani u čudu gledali kako u novu godinu ulaze bez odbrojavanja.
Kada uporedimo ovaj nastup s dočecima u drugim gradovima regije ili novogodišnjim nastupima Zdravka Čolića ili Dine Merlina u Sarajevu prethodnih godina, ovogodišnji doček je, u muzičkom smislu, apsolutno podbacio.
Možda su se momci iz „Dubioze“, i pored pozamašnog honorara koji su primili, prema sarajevskoj publici ponijeli nonšalantno i neozbiljno, no ipak najveću odgovornost za novogodišnji koncert snosi sam organizator. Ako su se odlučili angažirati „Dubiozu“ za doček, morali su se unaprijed pobrinuti i postaviti uvjet da nastup bude na vrhunskom nivou, osiguravajući sve što je potrebno za to.
Ovako smo dobili jednu ispodprosječnu svirku. Ne ponovilo se!