PROBLEMI

Turistička sezona u Hrvatskoj u padu

Makarska. Ilustracija

Srna

8.7.2019

Broj rezervacija u jeku sezone u hrvatskim hotelima sredinom juna niži je za tri do sedam posto nego u istom periodu prošle godine, rekao je direktor Hrvatskog udruženja turizma Veljko Ostojić.

On je pojasnio da je anketa rađena sredinom juna među članovima ovog udruženja, a riječ je o najvećim hotelskim kućama u Hrvatskoj. Naveo je da je pokriven dovoljno veliki uzorak da govorimo o trendovima.

Ostojić je naglasio da se ulažu dodatni marketinški i prodajni napori da bi se, u najboljem slučaju, dostigle prošlogodišnje brojke.

- Naznake optimizma bilježe se samo u kompanijama koje su ulagale u povećanje kvaliteta usluge - rekao je Ostojić, prenosi Tanjug.

Ostojić je dodao da je riječ o najizazovnijoj sezoni u posljednjih nekoliko godina, na šta najviše utječe oporavak konkurenata na Mediteranu, ali i signali recesije na ključnim emitivnim tržištima, dok se Brexitu pripisuje tek neznatna važnost za sada.

Sporiji tempo rezervacija prijavilo je čak 70 posto anketiranih apartmanskih naselja, 62 posto hotela i 44 posto kampova, a jedva petina hotela ima jači broj rezervacija nego prošle godine.

Iz tog razloga, čak 22 posto hotela očekuje da će u ovoj sezoni snižavati cijene, 12 posto očekuje slabiju zauzetost, a pet posto niži prihod. Za kampove vlada još manji optimizam, jer čak 40 posto očekuje manji prihod u ovoj godini, uz pad zauzeća za 41 posto.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.