Kompanija "Snap" prije godinu dana u prodaju je pustila vlastite pametne naočale, nazvane Spectacles.
Osnivač i glavni izvršni direktor "Snapa" Evan Špigel (Evan Spiegel) je prilikom "Vanity Fairova New Establishment" Summita objavio kako je njegova kompanija do sada prodala preko 150.000 Spectacles naočala. To je bolje od Snapovih očekivanja, od 100.000 prodanih primjeraka.
Plastične Spectacles naočale na desnoj leći imaju kameru s uglom gledanja od 115 stepeni, a sa mobilnim uređajima povezuju se putem Wi-Five i Bluetootha. Na lijevoj leći nalazi se osvjetljenje koje služi kao oznaka i poruka okolini da je u toku snimanje putem ovih naočala.
Snimanjem sadržaja se upravlja se putem fizičke tipke, jedan pritisak pokreće snimanje videosadržaja od 10 sekundi, a tri brza pritiska snimanje 30 sekundi videosadržaja. Spectacles naočale prodaju se po cijeni od 130 dolara.
Postoje određene glasine da "Snap" radi i na nasljedniku Spectacles pametnih naočala, koji bi trebao sadržavati i određene funkcionalnosti s područja poboljšane stvarnosti.