Američki tehnološki div "Amazon" prestigao je "Apple" i "Google" te tako postao najvredniji brend na svijetu, pokazalo je u utorak objavljeno istraživanje.
Vrijednost brenda "Amazon" porasla je na 315 milijardi dolara, kaže se u izvještaju agencije za istraživanje svjetskog tržišta Kantar.
"Amazon" je tako skočio s trećeg na prvo mjesto i zasjenio "Google", koji je skliznuo s prvog na treće mjesto, dok je "Apple" ostao na drugom mjestu.
''Amazon'', koji je u svojoj garaži 1994. godine osnovao Džef Bezos (Jeff), stigao je na vrh liste zahvaljujući ključnim akvizicijama, vrhunskim korisničkim uslugama i inovativnom poslovnom modelu, stoji u Kantarovom saopćenju.
Među prvih deset kompanija ponovo su dominirale američke "Apple" s 309,5 milijardi dolara, "Google" s 309 milijardi dolara te "Microsoft" s 251 milijardom dolara.
Kao znak rastuće važnosti Azije, 23 od vodećih 100 brendova su iz Azije, uključujući 15 iz Kine.