SVJETSKI EKSKLUZIV

Rediteljica trećeg dijela blokbastera "Venom" Keli Marsel za "Avaz": Rad s Tomom Hardijem veoma je zabavan i izvor je ideja

Marsel i Hardi su zajedno razvili završni dio „Venoma: Posljednji ples“

Marsel i Hardi. Ustupljena fotografija

Nerma Ajnadžić

21.10.2024

Fanovi svjetskog blokbastera „Venom“ uskoro će moći uživati u trećem i posljednjem nastavku ove stripovske priče. Na repertoare bh. kina dolazi 23. oktobra, a donosi ga „C2 Film“, zvanični zastupnik studija „Sony“ za BiH, zahvaljujući kojem je „Dnevni avaz“ dobio ekskluzivni intervju s Keli Marsel (Kelly Marcel), rediteljicom ostvarenja „Venom: Posljednji ples“ (Venom: The Last Dance).

Razumije me

Blisko je sarađivala s glumačkom zvijezdom Tomom Hardijem (Hardy), koji u trilogiji igra Edija Broka (Eddie Brock) i Venoma. I ujedno je jedan od najtraženijih glumaca.

Upravo o tome je Marsel govorila za „Avaz“, kako su ona i Hardi napravili priču za posljednji dio sage, a otkrila je neke „cake“ sa snimanja.

Za nju, „Venom: Posljednji ples“ je mnogo toga: vrhunac uzbudljive trilogije, obračun s visokim ulozima protiv nezaustavljive vanzemaljske prijetnje i najsmrtonosniji bromans u galaksiji.

- Trilogija „Venom“ je klasičan rom-kom, zaista. Edi Brok i Venom susreću se u prvom filmu. U „Venom: Let There Be Carnage“, „raskidaju“ nakon sedam godina. Sada, dok zaključujemo njihovu priču, konačno su naučili da žive jedno s drugim, konačno su došli do simbioze, ali hoće li moći da ostanu zajedno - kazala je Marsel.

Insert iz filma

Ona je bila koscenarista na prva dva filma o Venomu, bila je i izvršna producentica u „Venomu: Let There Be Carnage“, a sada debitira kao reditelj u „Venom: Posljednji ples“. Kada je preuzimala ulogu reditelja, Marsel je bila uzbuđena što će nastaviti svoju dugogodišnju saradnju s Hardijem za treći i finalni nastavak „Venoma“, koju je Marsel iskoristila za pisanje scenarija.

- Tom i ja imamo zaista dobar zajednički jezik. On razumije moje pisanje, a ja znam kako da mu izgradim likove koje uživa da igra. Za „Posljednji ples“ proveli smo sedmicu u hotelu u Londonu i samo smo se bavili pričom od jutra do jutra. Tom i ja smo se složili da ovaj film mora biti najveći, najnaglašeniji „Venom“ od svih, i sretni smo što nam studio vjeruje da ćemo ga napraviti na način na koji ga vidimo i osjećamo - istaknula je Marsel i dodala:

- Rad s Tomom je zaista zabavan. On je jedan od mojih najboljih prijatelja i nevjerovatno je pametan. On razumije ove likove iznutra i izvana, on je izvor ideja. Nevjerovatno je to.

Marsel i Hardi pobrinuli su se da svoje pripovijedanje zadrže na onome što fanovi vole u sagi o Venomu.

- Veoma smo inspirisani stripovima i željeli smo da saslušamo fanove, da vidimo gdje žele da ova priča ide dalje. Ali znali smo da ćemo zaključiti ovu trilogiju i htjeli smo je učiniti emocionalnom. Željeli smo da podignemo odnos Venoma i Edija na viši nivo - istaknula je Marsel.

Venom je evoluirao

U srcu te veze je sam Edi.

- Edi Brok je prilično sebičan momak kada ga prvi put sretnete u „Venomu“. On uništava svoju vezu tako što laže svoju vjerenicu i prekida njenu karijeru. On je novinar koji uživa u vlastitom licu i slavi, a Venom sve to potpuno uništava i svodi ga do njegovog osnovnog bića. U „Venom: Posljednji ples“, Edi je stariji i mudriji, a naučio je imati mnogo više strpljenja i tolerancije. Naučio je kako da nekoga zaista voli - objasnila je Marsel.

Ali neke stvari se nikada ne mijenjaju. Venom nije izgubio ono što ga je učinio toliko zabavnim u prva dva filma - iako je evoluirao.

- Venom nema filter. On samo radi ono što želi. Edi je taj koji stalno pokušava obuzdati ovo ludo, radosno stvorenje koje nije opterećeno društvenim normama. Ali ono što je zanimljivo u ovom filmu jeste da je Venom morao malo da odraste. Naučio je šta je strah, ima i neke brige. Na kraju mora da donese veoma tešku odluku - kazala je Marsel.

Lik Venoma nije došao samo iz scenarija ili stripa. Tokom produkcije prvog filma o Venomu, Hardi je igrao ključnu ulogu u oživljavanju simbiota - i to se nastavilo kroz cijelu trilogiju.

- Tom se igrao s mnogo različitih glasova, i tu je Venom počeo. Pogodio je pravi glas, a kada smo ga čuli, poslužio je Venomovom bombastičnom dijalogu. Taj glas je došao sa snimka male glasovne bilješke koju je Tom poslao govoreći: „Mislim da zvuči ovako“ - prisjetila se Marsel.

Od tog prvog glasovnog zapisa Hardi je mogao razviti Venomov lik i na papiru i na setu.

- Tom i ja radimo dosta improvizacija. Tom na setu nosi slušalicu koju ne možete vidjeti, a on će snimiti ono što je napisano za Venoma. Zatim mu puštamo glas Venoma u uho, kako bi mogao čuti glas u svojoj glavi. Mogu mu govoriti i u uho, pa ako u nekom trenutku smislim dobru rečenicu, mogu mu šapnuti, a on će je uzvratiti i nastaviti scenu - otkrila je Marsel.

Najbolji prijatelji

Edi i Venom daju Hardiju priliku da prikaže vezu koja je dijelom spektakularna, dijelom apsurdna i istinski dirljiva.

- Edi i Venom se vole. Oni su najbolji prijatelji. Morate mnogo da žrtvujete ako ćete svoje tijelo prepustiti vanzemaljcu, ako želite da dijelite svoje unutrašnje i spoljašnje ja s velikim djetetom - iako posebno opasnim. Edi i Venom iznose ono najbolje jedno u drugom - smatra Marsel.

Svaki član glumačke ekipe itekako je svjestan da je „Venom: Posljednji ples“ više od jednog filma. To je posljednje poglavlje odiseje.

- Zaista je čast privesti kraju ovu priču. To je zaista emotivan završetak trilogije, i meni i Tomu je vrlo emotivno da ga iznesemo publici, jer je to naša „beba“. Samo se nadam da smo fanove učinili ponosnim i dali prikladan kraj ovim likovima koje toliko volimo - zaključila je Marsel.

To niko ne može

Na većini filmova, s likovima koji su napravljeni pomoću generatora karaktera (CG), tim za vizuelne efekte bio je spreman da postavi određene markere kako bi glumac znao gdje treba da mu bude očna linija, ali autori filma „Venom“ su ovu odluku stavili u Hardijeve ruke.

- Ne označavamo lokaciju Venomove glave kada je izvan Edijevog tijela. Puštamo Tomu da bude slobodan u tome gdje postavlja Venoma dok su u interakciji, a mi samo ostajemo na prstima kako bismo Venoma držali u kadru. Nikada nisam vidjela nekoga da radi ono što je Hardi u stanju u tim trenucima - iskrena je rediteljica.

Veća prijetnja planeti

„Venom: Posljednji ples“ nastavlja tamo gdje je prethodni film stao, a Edi i Venom su u bijegu nakon što su porazili Kletusa Kesedija (Cletus Kasady) i njegovog simbiota Karnidža (Carnage). Taj obračun je otkrio Venomovo postojanje - ne samo vlastima na Zemlji već i nemilosrdnom protivniku duboko u kosmosu.

- Edi i Venom su bili izloženi vanjskom svijetu zbog velike tučnjave u katedrali Grejs. Njihov bijeg znači da je „Posljednji ples“ film o putovanju. Progone ih ne samo ljudi iz našeg svijeta već i moćne sile iz Venomovog rodnog svijeta - Klintar. Što duže Edi i Venom ostaju zajedno, to predstavljaju veću prijetnju cijeloj planeti - navela je Marsel.

Produkcijski dizajn

„Venom: Posljednji ples“ se također oslanja na snažan produkcijski dizajn, posebno u vojnoj instalaciji.

- Kris Lov (Chris Lowe), naš dizajner produkcije, morao je da napravi niz kompleta. Podzemna vojna baza morala je da bude kao nešto što bi moglo da postoji u našem svijetu, a da ima tu malu naučnofantastičnu prednost. To je bio najteži set za Krisa jer je bio apsolutno ogroman. Bila su to tri sprata. Željeli smo da se možemo kretati kroz različite dijelove seta unutar scena, pa je izgradio cijeli kompleks – rekla je Marsel.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.