Trgovina donjeg rublja "Figleaves" udružila se s agencijom "MiLK Models" za novu kampanju koja slavi raznolikosti ženskog tijela.
Naziva #beautyhasnobounds kampanja ima 12 zagovornica pozitivnog mišljenja o svom tijelu i svaka predstavlja različita lica ljepote kroz dob, oblik tijela, etničku pripadnost i invaliditet.
Slaveći žene, snimanje prikazuje vodeće plus sajz modele Felicity Hayward i Sonny Turner koje promoviraju raznolikost i ljepotu svih oblika i veličina, a Nicky Griffin nosi baklju za zrelu ljepotu.
Pozirajući u crvenom rublju, model s invaliditetom Kelly Knox, pokazala da je jedan ideal standardizirane ljepote stvar prošlosti. Model Jill Kortleve, indijanskog, indonezijskog i surinamskog porijekla, slavi svoju mješovitu baštinu pokraj Yerime Ko, korejske, japanske i kineske etničke pripadnosti.
- Snimanje izražava naše uvjerenje da su svi tipovi tijela prekrasni - kaže Jenni Burt iz Figleaves za "The Independent".
- Predani smo pružanju proizvoda za sve žene, bez obzira na njihov oblik ili veličinu, dob ili fazu života.