Nedavno je u Kamernom teatru 55 u Sarajevu upriličena premijera predstave „Malograđanska svadba“, u režiji sjajnog Paola Mađelija (Magelli), rađena prema tekstu Bertolta Brehta (Brecht).
Zašto Breht
Direktor Kamernog teatra 55 Senad Alihodžić ističe zadovoljstvo urađenim poslom. Za „Dnevni avaz“ govori kako je prošlo dovoljno vremena da se slegnu utisci i da se napravi presjek u smislu zašto su uopće radili Brehta, u ovom slučaju „Malograđansku svadbu“...
- Zaista je rijetkost u teatru da jedna predstava i prije premijernog izvođenja ima već dogovorena gostovanja u nekim od najrespektabilnijih teatara u regiji. Gostovanja su dogovorena s Gradskim pozorištem iz Podgorice, Ulysses teatrom Brijuni, Dramskim teatrom iz Skoplja, Beogradskim dramskim pozorištem... I danas dobivamo upite za gostovanja. Ovo je sve moguće kada imate ekipu autora za koje mogu reći da su svjetskog kalibra. Prvenstveno misleći na reditelja svjetske klase Paola Mađelija, koji je okupio vrhunsku autorsku ekipu: Željka Udovičić-Pleština (dramaturgija), Mrle i Ivanka (muzika, „Let 3“), Mirna Ler (scenografija), Lejla Hodžić (kostimografija), te glumice i glumci Gordana Boban, Maja Izetbegović, Ejla Bavčić, Dina Mušanović, Muhamed Hadžović, Ermin Bravo, Sabit Sejdinović, Amar Selimović te mladi glumci, odnedavno članovi ansambla Kamernog: Enes Kozličić i Nedim Džinović - govori nam Alihodžić.
Olajavati, ogovarati...
Naglašava da je za grad Sarajevo bitno da se teatar bavi ovom temom.
- Malograđanstvo je ušlo u sve pore našeg društva, što, naravno, nije dobro. Često se misli da je neko malograđanin ako dolazi iz manje sredine u grad, koji se ne zna ponašati “građanski”.