ŠTA SLUŠA OMLADINA

Amil Lojo i Fahrudin Pecikoza za "Avaz": Trending nije pokazatelj uspjeha pjevača

Gotovo 90 posto pjevača koji na YouTubeu imaju veliki broj pregleda, pjevaju po klubovima, govori Pecikoza

Amil Lojo i Fahrudin Pecikoza. Printscreen

6.6.2023

Pjevači su počeli da muziku uzimaju zdravo za gotovo, da prave ono što je komercijalno i što će se najprije zapamtiti i ući u uho slušalaca. Najčešće teme koje se spominju u današnjim pjesmama su skupi automobili, nazivi različitih brendova, alkohol, droga, novac, kriminal, žene...

Svaki spot se svodi gotovo na isti, ustaljeni „kalup“ - prisustvo djevojaka koje su danas fizički sve više slične jedna drugoj, različiti automobili, a nerijetko se može vidjeti i oružje. Ljubav se gleda na površan način, a prikazana je tako da su najbitnije stvari fizički izgled i novac.

Modifikuju glas

Danas je čak postala normalna pojava da se neko bavi muzikom - zahvaljujući napretku tehnologije i izumu brojnih programa koji modifikuju glas pjevača.

Pjesme koje su danas u trendingu stavile su u sjenu većinu umjetnika koji su propagirali kvalitetnu muziku, s tematikom istinske ljubavi, tuge, sreće, razočarenja i slično.

Hitmejker Amil Lojo je za „Dnevni avaz“ istakao da pjesme koje preferira omladina imaju nešto svoje te da takva muzika ne utječe na stanje društva.

- To je neki novi val muzike, koji se, očigledno, omladini sviđa. Nisam odrastao uz tu muziku pa nisam ni kompetentan da pričam, ali sve ono što publika sluša poštujem i cijenim. Taj dio vulgarnosti u tekstovima i zveketanja oružjem mi se baš nimalo ne sviđaju. Ima tu veoma talentovanih izvođača i autora muzike, to su neki novi klinci koji drugačije čuju muziku i jako dobro to rade.

Super to nekada zvuči, imaju pjesme nešto svoje, nisu one tek tako popularne. Volio bih više ljubavi u tim tekstovima nego pištolje i vulgarnosti – istakao je Lojo.

Muzika današnjice je sigurno izgubila svoju čar i smisao koju je imala ranije, a publika je postala željna nečeg novog.


Devito. Instagram

Ovo je nažalost, period muzike koja ne posjeduje značajan kvalitet, već se sve odvija oko kvantiteta (zarade, broja pregleda na Youtubeu). Međutim, s obzirom na tempo današnjeg života, moguće je i da će kroz neki određeni period publika postati zasićena pjesmama koje svaka po tematici liči na prethodnu, te da će popularnost ovakve muzike prestati.

Idu nisko

Još jedan hitmejker - Fahrudin Pecikoza istakao je da trending ne određuje kvalitet muzike, te da nekim izvođačima muzika služi kao moda, da naplate svoj stajling, imidž...

- Uvijek postoji dobra i loša muzika. Trending nije pokazatelj kvaliteta ni uspjeha. Naše najveće zvijezde u trendingu nisu baš dobro pozicionirane, a oni napune Zetru ili stadion. Gotovo 90 posto pjevača koji na YouTubeu imaju veliki broj pregleda, pjevaju po klubovima, a Halid Bešlić koji ima malo pregleda na YouTubeu napuni Zetru. Ljudi su spremni jako nisko ići da bi privukli pažnju, ne sluša se to previše koliko oni pokušavaju. Internet je nama donio to zlo. Muzika, prema mom mišljenju, ne treba da prati trend. Lijepa pjesma će uvijek prolaziti, mora biti svoja. Ako se pojavi gola žena, ona će odmah postati popularna; što je prije bilo sramota, danas je trend. To što je u trendingu ne treba miješati s muzikom - zaključio je Pecikoza.

10 miliona pregleda

Nova numera srbijanskog repera Devita „Tu tu tu“, koju je snimio s Anđelom Ignjatović poznatijom kao Breskvica, za samo dvije sedmice broji više od 10 miliona pregleda. Fanovi u komentarima ne kriju svoje oduševljenje ovom pjesmom, muzikom i tekstom numere.

- Ti si meni tako uh, zaljubim se svaki put; Dupe okruglo k'o kokos, zato pijem Malibu; Spisak želja jako dug, ali ja ti nisam drug; Ajde ljubi, ljubi šaci, baci mi još jedan krug – glasi tekst numere koja ruši trending.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.