U SUSRET NOVOM ALBUMU

Baby Lasagna objavio singl "Stress"

Turneja će obuhvatiti 26 nastupa u 20 zemalja, a produkciju će voditi najveća svjetska promoterska kuća, Live Nation

Baby Lasagna - Avaz
Baby Lasagna - Avaz
Baby Lasagna - Avaz
Baby Lasagna - Avaz
Baby Lasagna - Avaz
A. O.

jučer

Hrvatski pjevač Marko Purišić, poznat javnosti kao Baby Lasagna predstavlja novi singl „Stress“, odu borbi protiv sopstvenih demona.

Ovo je ujedno i posljednji singl pred izlazak dugo iščekivanog debitantskog albuma „DMNS & MOSQUITOES“ koji stiže 7. februara.

Razlog za smijeh

Pjesmom „Stress“, Baby Lasagna na svoj jedinstven način, sa dozom humora i optimizma, pokazuje kako se nositi sa životnim izazovima. Zadržavajući bezbrižan pristup procesu stvaranja muzike, mladi muzičar stihovima poručuje da je u redu imati loše dane, ali i da u teškim trenucima možemo pronaći razlog za smijeh.

Na pjesmi koja je posljednji djelić slagalice otkriven pred izlazak prvog studijskog albuma, Baby Lasagna nastavlja da eksperimentiše sa različitim žanrovima, spajajući zarazni pop zvuk sa emotivnim tekstovima. Baš kao i sa prethodnim hitovima „Rim Tim Tagi Dim“ i „Biggie Boom Boom“, Baby Lasagna još jednom progovara o tjeskobi i strahovima koje svi dijelimo, ali i onim sitnicama koje nas usrećuju, uz važnu poruku da život ne treba shvatati suviše ozbiljno.

- Oduvijek sam želio da eksperimentišem u muzici i radim na projektima izvan okvira žanrova - poručuje muzičar uoči 7. februara, odnosno datuma izlaska njegovog debitantskog albuma „DMNS & MOSQUITOES“, na kojem će se takođe naći hitovi „and I“, „Biggie Boom Boom“ i „Catch Me If You Can“.

Koncertne aktivnosti

Podsjetimo, Baby Lasagna je sa evrovizijskom himnom „Rim Tim Tagi Dim“ dobio najviše glasova publike na prošlogodišnjem takmičenju u Malmeu i ostvario impresivan broj od više od 80 miliona strimova širom svijeta.

Nakon nastupa na velikim festivalima širom Evrope (uključujući i EXIT), kao i niza koncerata među kojima su tri rasprodate Šalate u Zagrebu, dva rasprodata koncerta u Beogradu, dvorane u velikim evropskim gradovima i ulazak u 2025. na Trgu u Zagrebu, Baby Lasagna koncertnu aktivnost nastavlja u martu 2025. godine – na velikoj „Meow Back“ turneji.

Turneja će obuhvatiti 26 nastupa u 20 zemalja, a produkciju će voditi najveća svjetska promoterska kuća, Live Nation.

Muzički projekat Baby Lasagna, iza kojeg stoji mladi Marko Purišić iz Umaga, nastao je iz potrebe tekstopisca i muzičara da umjesto prema uputima naručilaca stvara muziku po vlastitom ukusu. Na razigraniji, zabavan i jedinstven način Marko svoje dugogodišnje stvaralačko iskustvo (uključujući pisanje pjesama za bend Mono Inc. koji je ostvario zapažen uspjeh u Njemačkoj) koristi za poigravanje različitim žanrovima, te u isto vrijeme piše više u skladu sa sopstvenim iskustvima i pogledima na svijet.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.