NOVITETI

Audi R8: Veliki korak naprijed

Sa mnogo dinamičnijim dizajnom i snažnijim V10 motorima novi Audi R8 odmah se nudi kao Coupe i Spyder

Piše: A. Hadžagić

27.11.2018

Svako novo izdanje super sportskog automobila uvijek pokaže da se od fantastičnog proizvoda uvijek može napraviti još bolji. Ni tek predstavljeni Audi R8 nije izuzetak.

Još upečatljivija Singleframe maska motora i tri jedva vidljiva uzdužna otvora iznad nje ciljano bude asocijacije na legendardni model Ur-Quattro. Oštre bočne linije sa naglašenim otvorima za usis zraka nagovještavaju prave sportske performanse koje, na kraju krajeva, potvrđuju službena mjerenja na test stazi.

Recimo da najsnažnija Coupe verzije sa oznakom Performance iz stanja mirovanja do prvih 100 km/h stiže za 3,1 sekundu te da postigne 331 km/h. Zbog zakona aerodinamike Spyder je s istim V10 motorom snažnim 620 KS tek neznatno ''sporiji'' – od 0 do 100 km/h treba mu 0,1 sekunda duže dok se na digitalnom brzinomjeru najviše može pokazati 229 km/h.

Prvi primjerci u evropske prodajne salone dolaze u prvom kvartalu iduće godine

Red je da se spominje i nešto manje snažna varijanta istog motora- raspolaže sa 570 KS i 550 Nm maksimalnog obrtnog momenta, odnosno + 30 KS i +10 Nm u odnosu na prethodnika.

Razvojni inženjeri posebno ističu nove komponente ovjese s kojima se postignutla još veća preciznost ali i stabilnost bez obzira na dinamiku vožnju ili stanje podloge pod točkovima. Nanovo je podešen i EDC sistem čime je ionako kratak zaustavni put postao još kraći – sa 100 km/h do 0 km/h za 1,5 m a sa 200 km/h do stanja mirovanja za ogromnih 5 metara.

Dakako, navedeno se odnosi na kočioni sistem sa keramičkim diskovima dok se serijski isporučuju čelični diskovi. R8 serijski dolazi sa 19 inčnim točkovima dok se za broj veće ultralake felge dobivaju uz adekvatnu nadoplatu.  

Unutrašnjost je maksimalno podređena vozaču što se od jednog super sportskog automobila i očekuje. Ispred sportski podrezanog multifunkcionalnog volana nalazi se digitalna instrument tabla čiju konfiguraciju određuje vozač prema trenutnom raspoloženju i potrebama.

Svi su prekidači postavljeni tako da je njihovo korištenje lako i logično pa vozač ni pri izuzetno velikim brzinama neće gubiti koncentraciju. U skladu sa očekivanjima izbor materijala i finalna obrada su u trenutnom svjetskom vrhu.

Prvi primjerci u evropske prodajne salone dolaze u prvom kvartalu iduće godine.


quote
<p>Među poboljšanjima na svim mogućim poljima posebno se ističe super moderna unutrašnjost očigledno inspirisana Lamborghinijevim srodnim modelima... </p>
Vezane vijesti
Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.