Iako su ovaj automobil u našim krajevima obožavali prvenstveno taksisti i gastarbajteri, riječ je o jednom od automobila koji su svojom pojavom na tržištu redefinirali pojmove poput udobnosti i kvalitete izrade.
I zato je Mercedes W124 zauvijek zapisan među zvijezdama iz svijeta automobila te upravo iz tog razloga predstavlja jedan od onih automobila koje barem jednom u životu morate probati.
Radi se o automobilu koji je svoj karakter izgradio kroz apsolutnu podređenost kvaliteti i trajnosti, dok su udobnost i polivalentnost među prioritetima ispali najvažnijim okosnicama postojanja ove Mercedesove naizgled vječne serije, piše automobili.hr.
Izuzev modela E500 koji je nastao u bliskoj kolaboraciji s Porscheom te koji i dan-danas stoji među najposebnijim sportskim limuzinama svih vremena, ovdje većinom nije riječ o jurilici.
Sa svojim je neupadljivim linijama i nekima dosadnim izgledom ovaj Mercedesov model bio omiljen među taksistima. A taksisti jako dobro znaju u kakvom će automobilu provoditi svoje vrijeme.
Ovaj su Mercedes uz tehnoloških rješenja izvedenih na izuzetno visokom nivou odabrali i zbog njegove iznimne trajnosti i nenormalno visokog stepena kvalitete izrade. Samim time nije rijedak slučaj negdje u kuloarima auto-industrije čuti da su neki od primjeraka ovog Mercedesovog modela iza sebe ostavili više od milion kilometara.
A sami razvojni inženjeri u sklopu jednog su dokumentarca „između redova“ izjavili kako su po izlasku W124-ke na tržište bili upućeni od strane uprave da toliko kvalitetne i napredne automobile više ne trebaju raditi.
Karoserijske izvedbe prvenstveno su podrazumijevale jednu klasičnu i naizgled ni po čemu posebnu limuzinu.
A onda se pojavila karavanska izvedba i status „radnog“ automobila za ovaj je Mercedesov model bila zacementirana. No onda se netko sjetio da bi bilo baš fora proizvesti Coupé i Cabriolet verzije i njima ovaj model prezentirati u drugom svjetlu, da bi za kraj priče o W124 kao plod zajedničkog rada i truda između Mercedesa i Porschea nastao vječno fenomenalni Mercedes-Benz E500.
Tokom svog je životnog perioda Mercedes-Benz W124 svojim kupcima nudio sve moguće i nemoguće karoserijske izvedbe u kombinaciji s više od 20 različitih benzinskih i još 12 dizelskih motora. I svi su bili spremni godinama vjerno služiti uz redovno održavanje i minimalna ulaganja.
Mercedes-Benz W124 rekorder je u smislu razlike u snazi između najslabijeg i najjačeg motora s kojim se nudio na tržištu.
Jer, ako i zanemarimo 6.0-32 verziju s AMG-ovim potpisom, razlika između 2.0D motora i onog 5-litrenog 32-ventilca uguranog u E500 iznosi preko 250 konja.
Nevezano uz to koji se motor nalazio pod haubom i o kakvoj se karoserijskoj izvedbi radilo, riječ je o jednom od onih "vječnih" automobila koji svojom rezerviranošću u nastupu nisu dosadni, već očaravaju svakoga ko je imao mogućnost i privilegiju sjesti za njegov volan.