Uzdrmani lanci snabdijevanja, kao i najnovije okolnosti na energetskom tržištu, električne automobile učinili su teže dostupnima, a u Hyundaiju toga su svjesni.
Magazin Car Expert donosi intervju s Hyundaijevim izvršnim tehničkim savjetnikom Albertom Birmanom (Biermannom) kojeg su organizovali tokom testnih vožnji koncepata N Vision 74 i RN22e.
Tokom razgovora pitali su ga o budućnosti motora na fosilna goriva, a odgovor ih je nemalo iznenadio:
- Nastavljamo s pripremama za iduće strože emisijske razine motora s unutrašnjim sagorijevanjem. Nemamo drugog izbora. Mislim, mi ne odustajemo od motora s unutrašnjim sagorijevanjem, mi smo globalni igrač - Birman jasno objašnjava bez fige u džepu ukazujući kako svijet još uvijek nije spreman na potpunu elektrifikaciju.
Ako neke države u SAD-u i neke zemlje u Evropi i Aziji ulažu milijarde u EV infrastrukturu, postoje druge zemlje i čitave regije koje još nisu ni počele graditi punionice.
- Zato ćemo nastaviti proizvoditi motore s unutrašnjim sagorijevanjem i razviti novu liniju motora? Da, mislim, moramo pratiti regulativu po pitanju emisija, a to traži intenzivan razvoj. Euro 7, naprimjer, je itekako izazovan. Zato, to je na dnevnom redu - ističe on.
Možemo zaključiti kako će sve dok automobili na baterije ne postanu pristupačniji i upotrebljiviji, Hyundai raditi na motorima s unutrašnjim sagorijevanjem.